Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, hopelijk kan iemand mij hier helpen... Op mijn PC heb ik 2 HDD draaien. Eentje was bedoeld als back-up. Om één of ander reden kon ik gisteren mijn PC niet meer opstarten. Er bleek een bestand weg te zijn om te kunnen opstarten. Heb Vista opnieuw geïnstalleerd op 2de HDD en alles draait nu terug. Mijn vraag: kan ik mijn e-mails terugvinden op de nader schijf?
Ik kan wel via het bureaublad van mijn "oud profiel" Outlook openen, maar er start een kompleet nieuwe op.
Bedankt!
 
XP-Vista???

Vista heeft een hersteloptie hierdoor herstel je de installatie ipv hem te overschrijven met een nieuwe je moet wel goed bij de pinken blijven op deze schermen uiteraard Maar vista maakt automatisch een map Vista.old aan moest je op je HDD(1 vermoed ik) een nieuwe installatie van je OS installeren. daar kan je in en je mails opsporen met het zoekprogramma van windows bvb en naar e-mail bestanden speuren


Ben je XP moet je wachten op anderen hun antwoord want ben ik allemaal vergeten...
 
Er bestaat soft om uw gegevens te back-uppen en te vinden.

Neem hier, of hier eens een kijkje. Om gegevensverlies te voorkomen, maak een map op uw 2de schijf. stel uw documenten, e-mail & kontaktpersonen instellingen zo in dat deze in die mappen komen te staan. Neem dan een image van uw 1ste schijf. Als u nu later nog eens problemen heeft met uw eerste schijf, gewoon image terug plaatsen, uw gegevens staan dan nog steeds veilig op uw 2de schijf.
 
Ook voor USB

Ook voor USB

Iemand ervaring met "MobileMe". Op deze manier kan dit niet meet gebeuren. Mails, contactpersonen, agenda,... is van overal op te vragen.
Graag een reactie.
Bert.

Carry it Easy is een prog dat synchronisatie van outlook aanbiedt. je mailbox op stick dus :p en op datastick komt niet gauw een smeerlapke binnen hé. vrij veilig dus ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan