Status
Niet open voor verdere reacties.
Reset je router weer naar de standaard waarden.
dhcp uitzetten op je 2 de router 10.0.0.200 als vast ip zetten en klaar ben je.
Gebruik alleen de lan poorten.
(wan poort dus niet gebruiken)
 
Hi,iedereen bedankt voor de info.
Heb het ondertussen uitgeprobeert en bij mijn netwerk, werkt het zo meteen,beide routers met dhcp.
De eerste is een modem router thompson st585v7wireless en de tweede is een link sys sisco,zo wel met kabel als wireless
Ik doe het zelfde bij een vriend met twee link sys routers wireless en daar werkt het niet,daar werkt enkel het wireless als ik de lanpoort gebruik,dus ik zoek verder
 
Hola,ik weer,
De bedoeling van de twee routers,er is een internet verbinding,bij de buur en er staat een linksys router,kabel en wireless,maar de wireless werkt niet door de muren,zo een tweede router met kabel en zo is de wireless in het huis
 
Die tweede router snap ik niet zo direct maar een netwerk -, Lan kabel is toch al genoeg. Met die éne Lan kabel naar 5 of x-poort hub en je hebt 5 of x netwerk aansluitingen ter beschikking?
 
De tweede router wordt gebruikt of zou moeten ingesteld worden als Repeater.
De instelling van een router is uiteraard moeilijker dan die van een 'wireless network range extender.
De tweede router éénmalig configureren met een kabel aan de pc met de eigenschappen van een repeater, de" key van modem 1= key van modem 2 (zie handleiding modem 2).
In ieder geval bedankt voor de uitleg en bedoeling van de twee routers.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan