Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben nog van de ouwe tijd ,toen de telefoon ging vloog je uit je stoel. En ik bezie een PC nog steeds als zoiets .Wachten, overal verbindingkjes maken. Nu met Google Drive in de C-schijf duurt het nog extra langer.
Reklame staat dan gereed om je te pesten. Stomme antivirus ontwaakt. Wachten op Google.Email lezen met 70 % reklame.
Vraag is hoeveel tijd er nodig is om 20 blz naar je toe sturen ? Zeg nu niet minder dan 1 sec.Mvg.
 
Ik kan me zelfs nog herinneren dat mijn ouders helemaal geen telefoon hadden en internet bestond al helemaal nog niet.

Hoeveel tijd er nodig is om 20 pagina's via de mail te verzenden ligt een beetje aan de bestandsgrootte van deze pagina's.

Het kan daarom langer duren om 1 pagina te verzenden dan 20 pagina's te verzenden.
 
Ben nog van de ouwe tijd ,toen de telefoon ging vloog je uit je stoel. En ik bezie een PC nog steeds als zoiets .Wachten, overal verbindingkjes maken. Nu met Google Drive in de C-schijf duurt het nog extra langer.
Reklame staat dan gereed om je te pesten. Stomme antivirus ontwaakt. Wachten op Google.Email lezen met 70 % reklame.
Vraag is hoeveel tijd er nodig is om 20 blz naar je toe sturen ? Zeg nu niet minder dan 1 sec.Mvg.

Waarom niet?????????????

Wat is de max. grootte van een email?
Wat is de max. snelheid van uw abonnement?
Hoe groot is de email waarover u het hier hebt?
Reken het eens (zelf) uit.
Zou wel eens veel minder als een sec. kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan