25/09 Wie illegaal downloadt, wordt afgesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het Europese Parlement heeft een aantal maatregelen omtrent telecommunicatie goedgekeurd. Het zogenaamde "telecompakket" gaat illegaal downloaden aan banden leggen.
Het pakket maatregelen moet het mogelijk maken de internetverbinding van mensen die illegaal downloaden, af te sluiten. Wie een eerste keer illegaal downloadt, komt daar mee weg. Wie echter driemaal als illegale downloader wordt geregistreerd, wordt afgesloten.
De maatregel werd goedgekeurd door het Europese Parlement, maar moet ook door de EU-lidstaten afzonderlijk nog worden goedgekeurd. De lidstaten zullen - ook als de maatregel wordt goedgekeurd - zelf nog de keuze hebben om al dan niet te straffen. Ze zouden daar niet toe verplicht zijn.

Bron:GVA

SIMBA
 
is al wat ik in eenandre post vertelde,(weet niet meer welke).

Ze maken het hele internet kapot,en moeten ze hun dingen maar niet zo duur maken.
Net als die taks op liedjes in scholen,.....gewoon schandalig.
Het gaat niet meer om die taks, het is hun te doen om centen,centen,centen.......

mogen onze kinderen nog niet meer klein klein kleutertje in school krijgen of ze betalen ervoor.....jongens jongens waar gaat het naartoe
 
Inderdaad, dit klopt niet, ik las het ook op ZDNet en nog ergens anders, waar weet ik niet meer juist waar. In Frankrijk zou men het zo wel willen doen.
 
Mocht dit kloppen, dan zit binnenkort niemand nog online :p

Probleem met dit soort maatregel is dat de meeste downloaders niet weten
wat legaal is en wat niet ;) (of niet willen weten). Daardoor kunnen ze hier geen maatregelen tegen treffen. Wat men echter al lang probeert is het uploaden van illegale content aan banden te leggen. Blijft een strijd die de komende 100 jaar nog niet zal uitgestreden zijn ;)
 
Dat zijn we ook. :yahoo:
Maar we weten niet altijd wat mag en wat niet.
Het staat er op de downloadsites nooit bij geschreven he. :shame:

Mijn naam is haas :p

En de jouwe??
 
hoop dat het nooit zover zal komen maar geraak zo lichtjes die ganse geldjacht van onze (europese) politiekers strontbeu. Het geld gaat altijd naar dezelfde en dit zijn deze die reeds zeeeer veel geld hebben. Wie zal de bankencrisis uiteindelijk betalen in USA ? jawel de keine man.
 
Alleen geregistreerde software mag. en alles van de site MS , alle soft van bvb printer of cd & dvd branders waar men zich in moet loggen . Maar waar haalt google die informatie , das een andere zaak als men het zo moet bekijken dan surft iedereen illegaal ....
I.T.C. ik denk dat het bestuur van Pctuts hiervan op de hoogte is .
 
Moesten ze dit er door krijgen, dan zal de staatskast vlug veel zijn.
Lege dvd en cd dat niet meer verkocht worden. De bt w op nieuwe en internet aansluitingen en ga zo maar verder.
Als je nu even surf op google bij afbeeldingen en je neem daar een foto bv voor op je buroblad is dat ook al illegaal.
 
Allé, dan zijn we al bijna zoals de Chinezen. Daar wordt ook veel gecensureerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan