29/02 Baby dood aangetroffen in Rivierenhof in Deurne

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het park Rivierenhof in Deurne is een baby dood aangetroffen. Het zou gaan om een meisje.
Bij het kindje werd volgens de commerciële zender ook een anonieme afscheidsbrief gevonden die blijkbaar van de moeder is. Daarin zou geschreven staan dat de vrouw haar dochter niet mag houden omwille van haar geloof.
Later meer.

Bron:GVA

SIMBA
 
Hier zijn woorden te weinig voor:eek:nbegrijplijk en andere mensen moeten hun kindje afgeven ofzo --g


SIMBA
 
In naam van het 'geloof' zijn door de eeuwen heen meer onuitsprekelijke dingen gebeurd... ''die'' moeten ze afschaffen 's een keer
picture.php
 
Ja inderdaad:maar inplaats van even tot in Borgerhout te gaan is het kind dus dood in een vuilniszak of deken achtergelaten in de vuilbak ;!

SIMBA
 
amai,'het geloof'...maar ze mag wél de baby laten verwekken,
om het proper uit te drukken.tenzij het onder dwang is natuurlijk.
dit terwijl er zoveel mogelijkheden zijn om zwangerschappen te voorkomen.
zo iemand kan niet zwaar genoeg gestraft worden!
 
amai,'het geloof'...maar ze mag wél de baby laten verwekken,
om het proper uit te drukken.tenzij het onder dwang is natuurlijk.
dit terwijl er zoveel mogelijkheden zijn om zwangerschappen te voorkomen.
zo iemand kan niet zwaar genoeg gestraft worden!

Je hebt hier ook wel gelijk in, maar neem het van me aan, kom uit een land waar de juk van het geloof wortels heeft geschoten tot aan het center van de aarde!... en waar de mensen pas iets doen als het een heilige voorgedaan heeft, goed lezende analfabeten die uit een oeroude boek weten te halen alleen wat ze willen geloven en zien of al ingeprent is: weinig goeds daar over te vertellen!

ps Dit ter ere van dat weerloze slachtoffertje
picture.php
die zich nog van geen kwaad bewust was...

 
Als dit zo doorgaat is een gelooft voor mij geen gelooft mensen je kun mensen veroordelen maar wat schelt er nou werkelijkachter ik ben cristelijk maar ik begin het een beetje prolemen geven wat het met gelooft te maken heeft die vrouw is in de war helaas
en maak een mensje dood ik kan niet over oordelen maar als dat gelooft is gooit ik mijn eigengelooft en andere geloven niet veel waardt mensen dit brengt mensen in prolemen
ik gelooft maar blijf hoppelijk met beiden benen op de grondt staan hoppelijk oo
wat breng gelooft of andere geloof rara dingen mee als dit geloof is denk ik eigelijk
dat deze vrouw ziek is of heel moeilijk heeft oordeel AUB niet je weet de echten reden niet cniet gelovige zijn goed gelovige zijn goed als men dit hoort van jou Sima moet ik zeggen dat je genoeg weet ik denk dat je mij gelijk geeft iemandt DODEN OF UITDEWEG RUIMEN IS ZIEKELIJK EN JE KOMT OOK NIET IN DE WALHALLA DOE NORMAAL Deze Vrouw is helaas heel ziek triest Voormij is oorlogt en doden en zelf mensen doden HET WINNAAR
MAAR VERLIEZER ZIEKZIEK ik hoop van harte SIMA dat deze VROUW hulp krijgt
wat een rod nieuws en laag nieuws
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan