Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
Hoe komt het dat ik in Windows Live mail van diverse personen telkens 2 dezelfde berichten binnen krijg en vooral wat kan ik er aan doen.
Ik heb een geregistreerd AVG Security 2012 maar daar weet ik niet hoe te handelen.
Kan iemand mij helpen.
hartelijk dank
jacques
 
dat ligt niet aan je instellingen , ook ik gebruik de avg internet security .... dit ligt eerder aan je provider ..
en indien je in een virtueelle omgeving werkt op je pc haal je best geen mail op , want start je dan de pc gewoon op krijg je de mails opnieuw binnen ....
 
dat ligt niet aan je instellingen , ook ik gebruik de avg internet security .... dit ligt eerder aan je provider ..
en indien je in een virtueelle omgeving werkt op je pc haal je best geen mail op , want start je dan de pc gewoon op krijg je de mails opnieuw binnen ....

hartelijk dank voor de moeite
jacques
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kijk zeker ook na of de maximale grootte van de mappen in je mailclient niet bereikt is. want dat geeft soms ook het resultaat van mails meermaals binnen te halen of te verzenden...

en laat even weten wat nu precies bij jou de oplossing was...
 
dat ligt niet aan je instellingen , ook ik gebruik de avg internet security .... dit ligt eerder aan je provider ..
en indien je in een virtueelle omgeving werkt op je pc haal je best geen mail op , want start je dan de pc gewoon op krijg je de mails opnieuw binnen ....

Kan niet... POP3 haalt de email slechts 1x van de mailserver af. Je gaat enkel je client in een sandbox omgeving verwerken, niet de externe server apps.
Ook zou ik de term virutele omgeving niet gebruiken in de context dat jij bedoeld, daar virtuele omgeving meestal geassocieerd worden met Virtual Machine applicaties. En dan is de verwarring groot. Ik zou in jou geval de term sandbox omgeving gebruiken welke meer op zen plaats is (en duidelijker).
 
ja meester ; nee meester , maar je heb wel degelijk een punt ;)

echter zeg je dat Kan Niet !! hier komen ze soms ook dubbel binnen , ik zeg soms ,omdat dit echt onregelmatig is ....daardoor ben ik echter wel geneigd te denken /geloven dat dit wel aan de provider ligt !
 
ja meester ; nee meester , maar je heb wel degelijk een punt ;)

echter zeg je dat Kan Niet !! hier komen ze soms ook dubbel binnen , ik zeg soms ,omdat dit echt onregelmatig is ....daardoor ben ik echter wel geneigd te denken /geloven dat dit wel aan de provider ligt !

Ik refereerde naar het feit dat de mails dubbel binnenkomen in de context dat jij bedoelde in een sandbox omgeving. Eenmaal van de server afgehaald is het de verantwoordelijkheid van de client wat die ermee doet. Wordt dit verworpen in een sandbox dan ben je het kwijt en zal je het nietmeer kunnen binnenhalen.
 
2x dezelfde e-mail berichten binnen

2x dezelfde e-mail berichten binnen

Ik heb het opgelost door in de account van Windows Live Mail bij geavanceerd het vinkje weg te halen "Een kopie van de berichten op de server achterlaten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan