3 x windows 7 + 1 x windows 8 op 2 ssd driven met 4 partities.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in mijn computer 2 ssd driven zitten die ik in twee gesplitst heb, daar staan 3 windows 7 ultimate besturingsystemen op geinstalleerd.
Daarna heb ik op de vierde partitie windows 8 geinstalleerd, nu kan ik vanuit de bootmanager alle systemen zien en opstarten, maar bij de 3 windows 7 ultimate systeem zegt hij er is een fout opgetreden steek de windows 7 dvd in de dvd
en ga naar windows herstellen, dan staat er op hetzelfde blad druk op enter en op f8 om op te starten.
Ik weet niet meer hoe ik die windows 7 systemen moet herstellen ?????
Mvg Rudy.
Alleen windows 8 kan ik nog opstarten.
 
je dient voor de win7 telkens een opstartherstel te doen ......die kan met de win7 dvd of met de win7 herstel cd tevens kun je dit ook van uit de win8 met behulp van EasyBCD2.2.0.182
om de EasyBCD2.2.0.182 te kunnen downloaden vanaf de site NeoSmart technologies dien je je eerst te registreren : dit kan hier

dit is het topic dat Herd Wick bedoeld : http://www.pctuts.be/f500/windows-8-pro-64-bit-installeren-44612/
en inderdaad heb jij daar niets meer van je laten horen ..
 
Ik heb in mijn computer 2 ssd driven zitten die ik in twee gesplitst heb, daar staan 3 windows 7 ultimate besturingsystemen op geinstalleerd.

Misschien een vreemde vraag van mij. Wat is de juiste bedoeling om 3 identieke windows versies op één systeem te installeren.
 
Experimenteren vermoed ik... Al zie ik er het voordeel op die manier ook niet van in. Ik merk dat veel mensen het voordeel nog niet goed kennen van een hypervisor. Of nog geen kennis gemaakt hebben met zulke producten. Waarom moeillijk doen met dual of triple of quatro boot systemen. Echt gebruiken doe je het toch niet allemaal. En enkel experimenteren... virtueel is the way to go. Resources aanpassen, snapshots toepassen, aan en uitzetten wanneer je wilt, virtueel netwerk opzetten en koppelen, ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan