Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenaardig ,in 't school moest je gn en ww hebben om wifi te kunnen gebruiken. Anders kon je niet surfen En thuis heb ik ook'n beetje signaal, 30 m in de omtrek staat hier geen wifi zender.
Nu de gps nog temmen ,die mag niet telkens updaten als je die start. En een ferme 7zip erop om iets te verzenden.
 
7Zip dient wel om bestanden in of uit te pakken (rar-files, zip-files) en om er iets mee te verzenden moet er wel een email programma aan gekoppeld worden...
 
Eigenaardig ,in 't school moest je gn en ww hebben om wifi te kunnen gebruiken. Anders kon je niet surfen En thuis heb ik ook'n beetje signaal, 30 m in de omtrek staat hier geen wifi zender.
Nu de gps nog temmen ,die mag niet telkens updaten als je die start. En een ferme 7zip erop om iets te verzenden.

Als uw school u de benodigde gegevens meedeelt om te kunnen surfen op hun installatie is er natuurlijk geen enkel probleem.
 
Er moet hier duidelijk nog veel geleerd worden. 7zip is een RAR app. Dat is op iets in te pakken of uit te pakken. Maar heeft op zich zelf NIETS met WIFI of mobiele data te maken. Om pakketjes te verzenden dan weer wel. Maar dat is met alles wat je wil verzenden en ontvangen dat er een verbinding moet zijn op de één of andere manier.
 
Beveelt de school u 7ZIP aan?
Ik vind dit eigenlijk een niet zo goed RAR/UNRAR app.
Ik heb het eerder voor RAR van RARLAB, de makers van WINRAR wat heel erg gekend is voor Windows pc's.
Dat vind je met je smartphone hier.
RAR - Android-apps op Google Play
 
Dank voor die RAR ,gebruik ik dan extra voor bij mijn Dropbox .
Daarstraks heb ik die Motorola moto g 3e gen. 2015 gaan afhalen, er was ondertussen een hoger bod en sommigen zich toch aan mijn bod.
Een handiger ding lijkt me toch . De rest leer ik wel stap voor stap.
Er moet toch in de buurt ene zitten met vrije wifi ,m'n smartphone gebruikt dat.
 
Zonder dat u zelf een abonnement hebt bij Telenet of Proximus zal er niet veel "vrije wifi" bestaan.
Vul in uw smartphone de uw gegevens van uw provider in en u kunt dan gratis gebruik maken, bij andere klanten van uw provider, van wifi.
 
Ik heb niet echt nood aan vrije , en dus gevaarlijke wifi .
Met mijn provider heb ik maandelijks 2 gb mobiel internet en 2000 sms 'en gratis wat wil zeggen dat ik voort kan .
En dit voor 15 euro ( de provider is Mobile Vikings ), er bestaan ook nog andere opties bij hen .
 
Ik heb niet echt nood aan vrije , en dus gevaarlijke wifi .
Met mijn provider heb ik maandelijks 2 gb mobiel internet en 2000 sms 'en gratis wat wil zeggen dat ik voort kan .
En dit voor 15 euro ( de provider is Mobile Vikings ), er bestaan ook nog andere opties bij hen .

Jij maakt dus nooit gebruik van wifi met uw smartphone????
 
Bitter weinig , vermits ik meer dan voldoende heb met 2 gb en dat op 4g .
Mijn smartphone zit 24u/24u online
 
Als je zelf geen modem bezit die Wifi signaal uitzend beveiligd zou ik dit dan ten stelligste af raden, behalve dan in de lessen, die zal wel beveiligd zijn.
Wat heb je van abonnement? Ik heb er eentje van Orange dat sinds gisteren niet meer verkrijgbaar is. Dat is dolfijn 12, daar heb ik onbeperkt facebook en twitter, 2uur bellen onbeperkt sms en 500MB internet buiten Facebook en twitter om. Ben ik er tevreden over, ja en nee. Ik ben dus aan het zien om te veranderen, maar bij gelijk wie ik verander kom ik minimum 3 euro per maand duurder uit. Daar ik momenteel met wat ik heb toe kom, ben ik ook niet geneigd om meer te betalen. Thuis schakelt hij meteen over op mijn eigen telenet op wifi anders op mobiele data steeds online.
 
Leg mij eens uit waarom WiFree van Telenet onveiliger zou zijn dan de wifi van uw eigen modem...
 
Leg mij eens uit waarom WiFree van Telenet onveiliger zou zijn dan de wifi van uw eigen modem...

Hij spreekt niet over free wifi van telenet, maar van naar wat we lezen is het ergens een onveilig wifi signaal dat hij kan opvangen ergens.
 
Moest er een wifi staan hier thuis(weet ik niet) dan staat die toch 35 m ver weg. Het is zwakjes dat signaal maar werkt.
En vandaag er extra Avira free antivirus op de smartphone gezet.
Omdat iedereen tegelijk inlogde in de klas geraakte niemand verbonden met wifi,alles maar met pc dan.
Ik snap niet als je'n smarphone in de pc inplugt, deze de internetverbinding van de pc gebruikt. Maar ik moet brillen met dat ding dus enkel noodzakelijk gegoogle dan.
 
Hij spreekt niet over free wifi van telenet, maar van naar wat we lezen is het ergens een onveilig wifi signaal dat hij kan opvangen ergens.

Een ""onveilig"" wifi signaal????????????????
Wat zou dat voor iets zijn????????????
Is het soms "onveilig" omdat er het woordje "beveiligd" niet bij staat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan