aankoop laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Een vriendin van mijn heeft over een 10 tal dagen een laptoptop gekocht van packard bell uit een cataloog van neckermann, maar komt bedrogen uit. Zo goed als ik kan lezen zou op haar laptop een home premium moeten staan volgens de bijlage die ik gelezen heb. Maar er staat een vista basic op, ze heeft het complete set gekocht van 699 euro. ze heeft de laptop al in gebruik, en nu wilt ze een home premium opeisen. zou dat nog kunnen, ik vrees voor het ergste ze had de laptop beter niet opgestart en dan klacht laten weten aan de firma, volgens mijn indenken. wat denken jullie hierover. ;!
 
Een vriendin van mijn heeft over een 10 tal dagen een laptoptop gekocht van packard bell uit een cataloog van neckermann, maar komt bedrogen uit. Zo goed als ik kan lezen zou op haar laptop een home premium moeten staan volgens de bijlage die ik gelezen heb. Maar er staat een vista basic op, ze heeft het complete set gekocht van 699 euro. ze heeft de laptop al in gebruik, en nu wilt ze een home premium opeisen. zou dat nog kunnen, ik vrees voor het ergste ze had de laptop beter niet opgestart en dan klacht laten weten aan de firma, volgens mijn indenken. wat denken jullie hierover. ;!

Zonder laptop op te starten kan je toch niet weten wat er op staat. Als op beschrijving staat "Home Premium", dan kan je dat gerust eisen. Ik zou voorstellen een de klantendienst te bellen. Denk dat ze het "probleem" wel zullen oplossen.
 
Ik ken de reclame niet, maar waar je recht op hebt moet je opeisen.
Ik zou zelfs de koop annuleren als ik u was.
Als je alles doorspit is het waarschijnlijk een laptop die helemaal geen 699 euro waard is.
Wie doet trouwens nog zaken met neckerman, ze zijn al zo vaak in het nieuws geweest voor louche zaken.
Dat begrijp ik niet.
 
Zonder laptop op te starten kan je toch niet weten wat er op staat. Als op beschrijving staat "Home Premium", dan kan je dat gerust eisen. Ik zou voorstellen een de klantendienst te bellen. Denk dat ze het "probleem" wel zullen oplossen.

Ik vrees voor het ergste, er staat wel duidelijk met een stickkertje het logo vermeld op haar laptop dat er vista basic is geinstalleerd. Zodus is dit werkelijk een waarschuwing van besturings install...

Op mijn ene laptop van HP staat het ook vermeld dat er home premium is geinstalleerd, en normaal zijn er toch papieren en informatie bijgeleverd. Ik heb het nog nooit anders geweten bij aanschaf van computers en laptops.
 
Ik vrees voor het ergste, er staat wel duidelijk met een stickkertje het logo vermeld op haar laptop dat er vista basic is geinstalleerd. Zodus is dit werkelijk een waarschuwing van besturings install...

Op mijn ene laptop van HP staat het ook vermeld dat er home premium is geinstalleerd, en normaal zijn er toch papieren en informatie bijgeleverd. Ik heb het nog nooit anders geweten bij aanschaf van computers en laptops.

Als je de reclame nog hebt kan je bewijzen dat er misleidende reclame is gemaakt
Die firma is er voor gekend, ik ken persoonlijk iemand die het meemaakte, via een advocaat van testaankoop is het opgelost.
Ben je niet bij dergelijke organisatie moet je zelf maar het lef hebben te procederen.
Minnelijke schikkingen weigert deze firma.
De meesten laten het er dan bij, daardoor maken ze veel winsten en dit zet ze aan deze praktijken te blijven herhalen.
Bel eens naar test aankoop en luister eens wat ze te zeggen hebben.
Je kan enkel bij de klantendienst terecht als niet abonnee
02/5423232
Eci doet ook zulke gangsterpraktijken, daar heb ik meer dan 18 maanden mee in ruzie gelegen.
Blijf bij zulke firma's ver uit de buurt want ik verzin dit niet.
 
Als je de reclame nog hebt kan je bewijzen dat er misleidende reclame is gemaakt
Die firma is er voor gekend, ik ken persoonlijk iemand die het meemaakte, via een advocaat van testaankoop is het opgelost.
Ben je niet bij dergelijke organisatie moet je zelf maar het lef hebben te procederen.
Minnelijke schikkingen weigert deze firma.
De meesten laten het er dan bij, daardoor maken ze veel winsten en dit zet ze aan deze praktijken te blijven herhalen.
Bel eens naar test aankoop en luister eens wat ze te zeggen hebben.
Je kan enkel bij de klantendienst terecht als niet abonnee
02/5423232
Eci doet ook zulke gangsterpraktijken, daar heb ik meer dan 18 maanden mee in ruzie gelegen.
Blijf bij zulke firma's ver uit de buurt want ik verzin dit niet.

Ik ken de zaak neckermann ook, en heb het haar ook wijs gemaakt dat je zo iets niet koopt uit boeken, maar in een dergelijke zaak. maar wie niet luisteren wil, moet het maar voelen en op de eigen blaren zitten.;!
 
Ik ken de zaak neckermann ook, en heb het haar ook wijs gemaakt dat je zo iets niet koopt uit boeken, maar in een dergelijke zaak. maar wie niet luisteren wil, moet het maar voelen en op de eigen blaren zitten.;!

Vrienden mogen ook eens niet luisteren ZONDER op de blaren te moeten zitten. Als ze Uw hulp kan krijgen, zal ze dan misschien in de toekomst beter luisteren.
 
Vrienden mogen ook eens niet luisteren ZONDER op de blaren te moeten zitten. Als ze Uw hulp kan krijgen, zal ze dan misschien in de toekomst beter luisteren.

Ik hoop het voor haar, ze heeft nu spijt, maar dit komt steeds te laat. Ik ben een persoon van goede wil, en wil haar probleem mee oplossen en daar is ze al blij om.
 
Het model uit het pakket staat hier
Kost 479 euro, met 250 euro voor de tas, muis en photoshop ben je er.
Dat er home basic opstaat en niet premium waren ze "vergeten" te schrijven.
Ze hebben het over ram en schijf van....
Neckerman hierop pakken zal niet eenvoudig zijn.
De pack is goed betaald, niks afslag
Maar 1 troost heb je.
Photoshop is een officiele versie.
 
Het model uit het pakket staat hier
Kost 479 euro, met 250 euro voor de tas, muis en photoshop ben je er.
Dat er home basic opstaat en niet premium waren ze "vergeten" te schrijven.
Ze hebben het over ram en schijf van....
Neckerman hierop pakken zal niet eenvoudig zijn.
De pack is goed betaald, niks afslag
Maar 1 troost heb je.
Photoshop is een officiele versie.

Ze is dik in het zak gezet door hun eigen fout bij neckermann, VERGETEN TE SCHRIJVEN. dit is de grootste waanzin dat ze de mensen wijsmaken, een pot nat met een geurtje aan. Volgens hun cataloog schrijven ze duidelijk ( Gelijk aan moddl Li65-CU-001) zodus mogen we veronderstellen dat het ook een home premium moet zijn.

Zie de bijlage maar eens goed bij het 2de type
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is gelijk aardig? Hardware of OS (daar wordt er niets over geschreven).
Hardware is iets minder, ook het OS.
Dubieuze tekst dus!

Inerdaad je hebt daar ook weer gelijk in, gewoon misleidende reclaam. Hopelijk is mijn vriendin bijgeleerd om zo'n spul niet meer uit boeken te bestellen, pech voor haar. ;!
 
Daar blijven mensen zich aan laten vangen.
Je vriendin weet het nu, morgen is er opnieuw iemand anders die er inloopt.
Het is jammer maar juridisch sta je zeer zwak.
In reclame mogen geen leugens staan, iets niet vermelden (vergeten zogezegd) kan wel, je kan niet bewijzen dat het opzettelijk niet vermeld stond.
 
Daar blijven mensen zich aan laten vangen.
Je vriendin weet het nu, morgen is er opnieuw iemand anders die er inloopt.
Het is jammer maar juridisch sta je zeer zwak.
In reclame mogen geen leugens staan, iets niet vermelden (vergeten zogezegd) kan wel, je kan niet bewijzen dat het opzettelijk niet vermeld stond.

Erg dat er zo'n firma's bestaan, we zullen er er maar bij laten liggen en ze gaat de laptop proberen te verkopen met verlies natuurlijk maar 13 dagen oud, pech voor haar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan