Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, ik heb een vraag!

Ik heb gister een sollicitatie brief gemaakt in abi word tekstverwerkingsprogramma, dat is een altenatieve programma van microsoft word. Die heb ik verzonden als een bijlage, maar mijn CV is opgeslagen en gemaakt in microsoft word 97. IK heb ze allebij verstuurt als bijlage via hotmail.com naar het betreffende bedrijf toe. Nu kan het bedrijf wel Cv document openen maar het betreffende collicitatie brief niet. Waarom kan dat niet! Kan iemand mij helpen wat het probleem is.
Het abi word is een free gedownload via google. En mijn CV is bij een ander gemaakt, en is naar mijn mailbox gestuurt. Die CV heb ik gewoon nu opgeslagen in documenten. Ik hoop u voldoende uitgelegt te hebben wat mijn probleem is.

met vriendelijke groet,

pc win 7.
 
je aangemaakte cv werd in een extensie opgeslagen waarmee microsoft office niet mee overweg kan ....
lees hier meer over

[edit]het komt erop neer dat als je een document aanmaakt met AbiWorld je deze met een .rtf extensie dient op te slaan ...[/edit]
 
je dient het met abiworld aangemaakte document op te slaan met een extensie .rtf .
waarom dit : omdat microsoft word deze kan herkennen ....... de andere extensies worden niet ondersteundt door microsoft !!!!!
 
Ik denk in de eerste plaats dat als ge een solicitatiebrief maakt in een weinig gebruikt program, dat je daar geen goede beurt mee maakt.
Bedrijven willen mensen die de gangbare programs machtig zijn.
Als ik de persoon poest zijn die iemand moet aannemen voor bureelwerk of dergelijke, dan neem ik iemand die zijn solicitatiebrief opmaakt in een Office toepassing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan