Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Gisteren, nieuwe laptop van mijn broer binnengekregen om in te stellen. W7 home premium.
Alles vlot verlopen. Paswoord ingesteld. Woord + nummers.
Opnieuw opgestart en "verkeerd paswoord"..... Alles geprobeerd wat hier op site stond. Niets hielp. Met schijf opgestart, hirens boot, W7 ultimate boot cd....
Geen resultaat. In dos raakte ik niet aan de windows schijf.
Eens in gedachten stap voor stap overlopen en wat opviel, telkens bij opstart moest ik de num lock aanleggen.
Dus opnieuw opgestart en enkel de tekst ingegeven en alles terug in orde. Wat was gebeurd, bij instellen paswoord niet gezien dat num lock aflag. Gevolg geen getallen in paswoord.
Maar nu mijn vraag : hoe kan je in W7 toch opstarten als het paswoord van Uw account niet meer gekend is. Ik kon niets ondernemen. Telkens tegen dat scherm die het paswoord vroeg. Ook in veilige modus. En in dos omgeving geraakte ik niet aan de c schijf ondanks dat op mijn cd staat dat deze ntfs ziet.
 
Hier even het Num Lock probleempje, staat dit uit of aan in het BIOS ?
 
Hier even het Num Lock probleempje, staat dit uit of aan in het BIOS ?

Vraag me niet hoe het komt, heb met regedit gekeken. moest de sleutel verzetten van 0 naar 2 (of omgekeerd) Stond een getal van 24000 of zo. Niets aangepast en plots blijft de num lock aan. Ik was beginnen met rescue dvd's te maken en op dvd 2 kreeg ik foutmelding. Dvd 2 herschreven en terug foutmelding. Dus gestopt en eens herstart en toen begon (stopte) alles. Mijn problemen zijn opgelost, maar weet niet hoe het anders zou geweest zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan