Acer Aspire One 752

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

een vriend verkoopt zijn notebook ( Acer One 752 ) hij is ong.2 jaar oud doch er is practisch niet mee gewerkt alleen wat mailtjes en een beetje gesurft en is in practisch nieuwe staat(geen krassen of dergelijke).

nu is mijn vraag hoeveel zou ik nog mogen betalen ervoor , factuur was 435euro ?

bedankt,groetjes sunny
 
ik denk dat je vriend rond de 300€ kunt en mag vragen ...hij kan het bedrag hoger zetten ...zodat dan nog kunt verminderen indien nodig !
maar twijfel er aan dat hij méér ga krijgen dan 300€
lager moet hij zeker niet gaan !
 
hallo,

een vriend verkoopt zijn notebook ( Acer One 752 ) hij is ong.2 jaar oud doch er is practisch niet mee gewerkt alleen wat mailtjes en een beetje gesurft en is in practisch nieuwe staat(geen krassen of dergelijke).

nu is mijn vraag hoeveel zou ik nog mogen betalen ervoor , factuur was 435euro ?

bedankt,groetjes sunny

Weet je wel zeker dat dit een Notebook is, volgens mij is het zo'n klein Netbookje met een 11 of 12 inch schermpje.

En twee jaar oud en weinig gebruik kan een slechte accu opgeleverd hebben.

Voor 50 euro meer heb je een betere , snellere en nieuw Netbook als je even zoekt, bijvoorbeeld deze http://www.google.nl/products/catal...sa=X&ei=1eR9T7ePF46XOrvMwPAN&ved=0CGIQ8wIwAA#
 
Op Notebookcheck.nl staat er nochtans :Testrapport Acer Aspire One 752 Notebook
maar Netbook of Notebook voor mij maakt dat niet veel verschil omdat het toch maar als bijpassing zou dienen voor buiten op 't terras wat mailtjes te doen en zo ,en het dan wel gemakkelijker is dan m'n Sony
.

En qua prestaties valt dit nog mee vind ik:
CPU & geheugen Intel Celeron 723 ♦ 1 GHz ♦ 320 GB ♦ 2 GB DDR2 SDRAM ♦ 5-in-1 cardreader
Scherm & camera Intel GS45 Express Chipset ♦ 11,6" ♦ 1366 x 768 pixels ♦ Webcam
Connectivity VGA ♦ HDMI ♦ Bluetooth ♦ WiFi ♦ 3 x USB
OS Windows 7 Home Premium
Afmetingen 285 x 204 x 30 mm


Is wel steeds onderhouden en alle software-updates ook van Windows zijn steeds uitgevoerd door mijzelf daar hij steeds voor 6 mnd in Spanje zat en als ge daar geen vast adres hebt kost Internet daaar heel duur.

Als ik de gedetailleerde info vraag staat er bij BatteryCare - slijtageniveau 0,0%


Val niet zo erg in HP -
 
Een toestel die 2 jaar oud is en nieuw 435€ kostte, kan hoogstens nog de helft van de aankoopprijs halen.
Elk toestel die 2 jaar oud is, heeft nog deze maximale waarde. Wil je er meer voor geven, dan kan dit uiteraard.
Vraag eens in de winkel hoeveel ze voor zo iets zouden geven en je komt aan veel minder. Natuurlijk als ze het verkopen, (praatje over het werk die ze er aan deden om terug up to date te zetten) zou dat natuurlijk veel meer zijn.
 
Koop je een nieuwe laptop van bv 600 euro dan is deze dag erna nog zo een 350 waard zie maar eens op 2 de hands en kapaza. Ik ken een persoon dat zijn hp laptop verkoopt 600 winkel prijs is 2 weken oud en heeft geld nodig dus wil deze verkopen en krijg nog geen 400 euro voor.
 
Koop je een nieuwe laptop van bv 600 euro dan is deze dag erna nog zo een 350 waard zie maar eens op 2 de hands en kapaza. Ik ken een persoon dat zijn hp laptop verkoopt 600 winkel prijs is 2 weken oud en heeft geld nodig dus wil deze verkopen en krijg nog geen 400 euro voor.
er lopen veel ééndagsvliegen rond! bezin voor je begin!!! de ééne mens gaat liever op reis, d'een andere blijft liever achter zijn pc/mac.
wat doe ik graag,wat wil ik, wat verlang ik, ... voldoet het aan mijn behoeften?
 
Het spreekwoord zegt "Het is zoveel waard als de gek er voor geven wil."
Als jij dat dan persé wilt, zal je er veel geld voor betalen.
Als hij er persé vanaf wil, zal je er weinig voor betalen.
Dus de vraag is : "Wat is hier van toepassing." Als je de persoon er kunt van overtuigen dat ge hem niet nodig hebt of dat ge hem een plezier wilt doen om over te nemen, dan zal je er goedkoop vanaf komen.
Maar als je goed rond kijkt, er zijn véél koopjes......
 
Allereerst allemaal een :

PASEN.jpg

En dan mag dit topic gesloten worden ga nog wat wachten.

Zonnige Paasgroetjes
Sunny
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan