Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben van plan om een laptop aan te kopen als desktopvervanger ,wat denkt u van deze aub?Ik surf nogal veel op warez site's . Is deze aan te raden

Legitieme Windows® 7 Home Premium , AMD Mobile Turion™ 64 X2 Dual-Core processor RM75
2.2GHz, 18.4”TFT WXGA+ High Definition CineCrystal 16:9 aspect ratio, 4GB DDR II RAM (2x 2GB),
320GB HDD (5400rpm), Super Multi DVD-RW Dual layer, 8-cell Li-ion, Wired & Wireless Lan 802.11N,
HDMI, ATI Mobility Radeon™ HD3650 512MB DDR2, 0.3MP CrystalEye, 6-in-1 card reader, Numeric
Keypad, MediaTouch Console, Tuba CineBass Booster, 2 year warranty, AZB


mvg Putskie
 
bij het surfen op dit soort sites komt het er vooral op aan uw laptop goed te beveiligen tegen alle soorten van ongedierte(virussen).
Dit is zo met om het even welk type of merk pc je gebruikt
Heb zelf ook een acer laptop;moest die onlangs laten herstellen onder waarborg, dit is zeer snel en zonder problemen gebeurd
 
Ik ben tevreden over acer, zo heeft elke fabrikant zijn foutjes.
Ja, ik kijk ook uit naar een nieuwe. Maar over die foutjes, laat maar horen wat goed en slecht is. Minder goed of slecht mag ook.
Het moet een 17" scherm zijn of groter. Een draadloze internetontvangst op toestel. Voldoende snel om een dvd in goede kwaliteit full screen af te spelen.
Liefst met 4GB DDR3 geheugen. Minimaal een dual core liefst een i serie. Een schijf van 500GB.
Wat raden Jullie aan? Een maand geleden stond in Aldi de Medion Akoya P6622. Kostprijs was 599€ denk ik. Heb spijt dat ik deze niet gekocht heb. Deze van verleden week leek me een stuk minder.
 
Ik ben van plan om een laptop aan te kopen als desktopvervanger ,wat denkt u van deze aub?Ik surf nogal veel op warez site's . Is deze aan te raden

Legitieme Windows® 7 Home Premium , AMD Mobile Turion™ 64 X2 Dual-Core processor RM75
2.2GHz, 18.4”TFT WXGA+ High Definition CineCrystal 16:9 aspect ratio, 4GB DDR II RAM (2x 2GB),
320GB HDD (5400rpm), Super Multi DVD-RW Dual layer, 8-cell Li-ion, Wired & Wireless Lan 802.11N,
HDMI, ATI Mobility Radeon™ HD3650 512MB DDR2, 0.3MP CrystalEye, 6-in-1 card reader, Numeric
Keypad, MediaTouch Console, Tuba CineBass Booster, 2 year warranty, AZB


mvg Putskie


Is deze een i serie ,en wat denkt u van het vermogen ,of zou ik toch iets zwaarder mogen gaan,mijn buget ligt om en bij de 1000€

mvg Putskie
 
Is deze een i serie ,en wat denkt u van het vermogen ,of zou ik toch iets zwaarder mogen gaan,mijn buget ligt om en bij de 1000€

mvg Putskie

Ja, deze was een i serie maar helaas niet meer in aanbieding bij Aldi. Ik heb het hier dus NIET over dat toestel van verleden week. Maar is dus ook niet het toestel die je voorstelde.
Ik weet niet of die AMD een i serie is.
 
Laatst bewerkt:
Een 8 cell batterij is beter dan een 6 cell, hoe meer cellen hoe beter de actieradius.
Neem voor een desktopvervanger zeker een led lcd scherm als je vele uren doorbrengt op de pc en niet steeds aan dat kabeltje wil vasthangen.
Opteer je daarentegen voor snelheid, vraag dan vooraf een schijf die sneller is, en sneller draait (7200rpm), maar dan verkort alweer de actieradius.
ASUS heeft een model (misschien al meer dan 1) met desktopcpu, dus zeer performant, maar de batterij is dan nog sneller leeg.
Kortom, op welke desktopeigenschappen (snelheid, of vele uren voortkunnen) leg je prioriteit?
Daar draait het in de eerste plaats om.
 
Een 8 cell batterij is beter dan een 6 cell, hoe meer cellen hoe beter de actieradius.
Neem voor een desktopvervanger zeker een led lcd scherm als je vele uren doorbrengt op de pc en niet steeds aan dat kabeltje wil vasthangen.
Opteer je daarentegen voor snelheid, vraag dan vooraf een schijf die sneller is, en sneller draait (7200rpm), maar dan verkort alweer de actieradius.
ASUS heeft een model (misschien al meer dan 1) met desktopcpu, dus zeer performant, maar de batterij is dan nog sneller leeg.
Kortom, op welke desktopeigenschappen (snelheid, of vele uren voortkunnen) leg je prioriteit?
Daar draait het in de eerste plaats om.

Snelheid primeert bij mij toch wel boven heel lang voortkunnen. Denk dat op vandaag een beetje laptop toch vlug 1h30" zonder kabeltje kan. Dat is voor mij ruim voldoende. Zelfs 1 uur is nog genoeg.
Het klopt wat je schrijft van die cellen. Maar het ligt gewoon aan de hoeveelheid. Als je weet dat iedere cel 1,2V geeft, dan staan 6 cellen voor 7,2V en 8 voor 9,6V. Daaraan rechtreeks het vermogen bekijken scheelt inderdaad een heel stuk. 3A bij 7,2V of 3A bij 9,6V scheelt veel. Maar de cellen gebruikt in een laptop, geven meer dan 1,2V. Zelfs tot 3,7V per stuk.
 
Een 8 cell batterij is beter dan een 6 cell, hoe meer cellen hoe beter de actieradius.
Neem voor een desktopvervanger zeker een led lcd scherm als je vele uren doorbrengt op de pc en niet steeds aan dat kabeltje wil vasthangen.
Opteer je daarentegen voor snelheid, vraag dan vooraf een schijf die sneller is, en sneller draait (7200rpm), maar dan verkort alweer de actieradius.
ASUS heeft een model (misschien al meer dan 1) met desktopcpu, dus zeer performant, maar de batterij is dan nog sneller leeg.
Kortom, op welke desktopeigenschappen (snelheid, of vele uren voortkunnen) leg je prioriteit?
Daar draait het in de eerste plaats om.

is er een groot verschil tss deze
Intel® Core™ 2 Duo T6600
(2.20 Ghz- 2 MB L2 cache)

en deze
Intel® Core™ 2 Duo T9500
(2.60 Ghz - 6 MB L2 cache)
 
Heb deze middag mijn zakgeld laten rollen. Het is een Acer Aspire 5740 geworden. Dus een quad met 8GB ram. Dus ben bezig met zoveel mogelijk aan te passen naar mijn smaak.
Bedankt voor de suggesties.
 
acer

ik heb ook mijn zak geld laten rollen en heb deze gekocht
Aspire 8942
Windows® 7 Home Premium , Intel® Core™i7 processor 720QM (1.6GHz/FSB: 1333MHz/6MB L3 cache), FRAMELESS 18.4" WUXGA Full High Definition 1920 x 1080 pixel resolution, high-brightness (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD 16:9 aspect ratio, 8GB DDR 3 RAM (2x 4GB), 1.28TB HDD (2x 640GB 5400rpm), Blu-ray Disc™/Super-Multi DL combo drive, 8-cell Li-ion, Wired & Wireless Lan 802.11N, Bluetooth®, HDMI, Firewire, FingerPrint, ATI Mobility Radeon™ HD 5850 1GB DDR3 VRAM supporting Microsoft® DirectX® 11, 1.0MP CrystalEye, 5-in-1 card reader, Numeric Keypad, backlit keyboard, MediaTouch Console, Tuba CineBass Booster, 2 year warranty, AZB
en zeer tevreden over dit is nu mijn tweede acer en heb nog nooit één probleem mee gehad (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan