Adobe Flashplayer in Windows Internet Explorer 64 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik bijvoorbeeld youtubefilmpjes wil zien, dan krijg ik de mededeling Flash te upgraden. Als ik dat doe (naar versie 11), dan blijft die vraag komen. Met Chroom werkt het wel.
 
Bedoel je hier updaten of upgraden ?

IE is erg gevoelig voor lekken. Via Flash filmpjes is zo'n lek gemakkelijk te gebruiken om kwaadaardige acties op de PC uit te voeren. Dit is waarschijnlijk de reden dat je regelmatig meldingen krijgt om te updaten.
 
Op bijgaand schermafdrukken is te zien wat ik gedaan heb en wat het resultaat steeds is.
1. Ik start IE
2. Ik ga naar youtube
3. Ik start een filmpje. Dan krijg ik flash1.jpgde mededeling om te upgraden naar versie 10 (?) zie flash1
4. Ik download Flash. Moet dan wel IE afsluiten. Naar Adobesite (automatisch) en mededeling dat geinstalleerd is.
5. Opnieuw naar Youtube, maar filmpje werkt niet.
 

Bijlagen

  • flash4.JPG
    flash4.JPG
    35 KB · Weergaven: 120
  • flash3.jpg
    flash3.jpg
    30.5 KB · Weergaven: 113
  • flash2.JPG
    flash2.JPG
    67.5 KB · Weergaven: 117
  • flash5.JPG
    flash5.JPG
    63.1 KB · Weergaven: 108
  • flash6.jpg
    flash6.jpg
    47.1 KB · Weergaven: 108
Geeft geen ander resultaat. Wat mij opvalt is dat bij "invoegtoepassingen beheren" (onder extra) Adobe flash player niet vermeld staat.
 
Hello!,
Als het om lekken gaat, dan eens Secunia PSI installeren, laten lopen, scan maken en resultaat bekijken. Dit vind ik een coole manier om lekken te dichten of om te weten of een of ander progje een update dringend nodig heeft. Totaal risicoloos en nuttig. Zo om de twee weken eens laten draaien.
Succes ermee!
WW
 
En... er is een update van Shockwave sinds een paar minuten!
MVG |||| WW
 
Het is net of IE niet de plug-in herkent. Steeds geeft hij aan dat geinstalleerd/geupdated moet worden.
Met 32bits IE geprobeerd: zelfde resultaat.
Op mijn laptop werkt e.e.a. wel. Ik zal eens kijken wat daar anders is.
 
ik heb zojuist de IE 64 bit brouwser gebruikt om een you-tube-je af te spelen ...
wel eerst gaf deze dan ook de foutmelding betreffende dat er géénne flash player aanwezig was .....
heb dan de link aangeklikt bij youtube zelf en werd aanstonds naar de adobe flash player voor de 64bit gelinkt .. de youtube brouwser werd vervangen door de adobe pagina
heb deze aangeklikt ...maar het vinkje uitgezet bij de google croom...
de upgrade laten doen é voila ook in de IE9 64 brouwser speelt youtube nu af ... zie bijlages

Bekijk bijlage 8006Bekijk bijlage 8007Bekijk bijlage 8008Bekijk bijlage 8009Bekijk bijlage 8010
 
Laatst bewerkt:
Voer onderstaande "fix" uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Verwijder Adobe Flash met behulp van het verwijderprogramma op Uninstall Flash Player | Windows

Herstart hierna uw computer en installeer Adobe Flash opnieuw via Adobe - Installeer een andere versie van Adobe Flash Player
Controleer nu of de Adobe Flash speler werkt (in de 32-Bit versie van Internet Explorer)
 
Met Chrome werkt het, omdat die ingebouwd Flash heeft, en dus altijd de nieuwste versie. Jij hebt een 64 bits systeem en wilt dit downloaden en installeren.

EDIT: Hele domme typo
 
Oplossing van Microsoft opgevolgd (daar kunnen wij haast niet tegenop!). Het functioneert nu prima. Ook in de 64bitsversie van IE.
Dank iedereen voo het meedenken.
Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan