Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
ik kreeg met een paar maand tussen terug dat bericht van Adobe .
maar begrijp wel niet goed waarover het juist gaat en wat ik moet doen .
ik gebruik Adobe alleen voor PDF's te ontvangen of opslaan , maar nier voor meer dan dat .
kan iemand mij iets meer verklaren daarover en wat ik moet doen
zie bijlage

grtn :bravo:
 

Bijlagen

  • Adobe.jpg
    Adobe.jpg
    56.4 KB · Weergaven: 171
je heb blijkbaar een trial versie ingebruik ...het komt er op neer dat de Workspaces op 6 januari 2015 gestopt word en men u nu de kans geeft om al de in de Workspace opgeslagen pdf files op te halen , doe je dit niet voor 6 januari 2015 dan ben je deze kwijt !
 
wat bedoelt u met in "workspace " opgeslagen PDF files ?
misschien verkeerd verwoord in vorig bericht , maar die Adobe ken ik alleen van als ik een mail krijg en iemand doet er een PDF bij , dat ik die zo open .
ik bewaar niets bij Adobe ofzo
moet ik iets anders downloaden ( Trial zegt u ) of gewoon op hun voorstel ingaan , maar wat moet ik daar dan doen

moeilijke mens hé
 
jij moet nergens op ingaan !!
ben jij de Guy Callens ?
waarschijnlijk dus wel ... heb jij ooit een probeer versie ( Trial versie ) geinstalleerd gehad van de Adobe Cs6 dan was Workspace ook aanwezig ..
en blijkbaar geeft nu Adobe te kennen dat er pdf files van u daar ook opgeslagen werden ...

**indien jij dus denkt dat dit niet zo is dan laat je deze melding aan je voorbij gaan !!
dus nergens op klikken om ook maar iets te downloaden of aan te kopen !!
verwijder dan gewoon dit bericht !
 
Dit is een informatieve email van Adobe. Adobe stopt algemeen met de Adobe.com Workspaces dienst en wil via deze weg de klanten verwittigen dat deze dienst ophoud te bestaan. Dit is volgens mij niet persoonlijk gericht en wilt dus ook niet zeggen dat u gebruik maakt van die dienst.
Maw, ken je Adobe.com workspaces niet? Dan mag je die mail gerust negeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan