Status
Niet open voor verdere reacties.
R

red wodka

Gast
Kan je in microsoft outlook je adresboek copieren of exporteren naar bv een andere schijf bv externe hd zodat als je eens een format of zo moet doen dat je die adressen dan terug kan inporteren bij het herinstaleren van microsoft outlook
 
hetgene ik eens heb gedaan is een back up maken van al hetgene ik zeker niet wou kwijtspelen.
dit heb ik op een c.d. gebrand en ja hoor na korte tijd p.c. problemen:dus ikke niks kwijt;)

SIMBA
 
ja maar hoe kan ik mijn adresboek op dvd of zo zetten da is eigenlijk mijn vraag
Ik maak ook geregeld backups omdat ik al eens paar keer heb raar gevaren en wil dat niet meer tegen komen
 
gewoon outlookexpress openen dan je adresboek dan klikken op bestand scrollen naar exporteren en je kan kiezen welke je wil exporteren in een bstand bvb microsoft exel na een format kan je deze gewoon weer importeren vanop je data cd-dvd of externe HDD ;)
 
ga gewoon naar het icoontje adresboek > daar ga je naar bestand en kies je voor exporteren adresboek, dan ga je zoals bij gelijk welk document het venster krijgen om op te slaan, geef er een specifieke naam aan, ik geef altijd de datum van de backup adresboek en dan kies je voor opslaan, als je dan naar windows verkenner gaat naar de map waar je deze opgeslegen hebt zul je een wab bestand zien staan en dit is je adresboek. Na de format ga je gewoon terug naar adresboek en kies je voor importeren adresboek en dan heb je al je emails terug, bij outlook express ga je erna direct al je adressen terug hebben bij office outlook ga je bij de instelling moeten kiezen voor importen van addresboek wab bestand denk ik. Zowieso wordt je adresboek gebruikt voor je outlook en eveneens voor outlook express
 
naar bestanden gaan en dan op impteren exporteen doen dan komt er vier opties adersboek imp.adersboek exporteen .die clik je aan en dan geef je aan naar war het bestand moet geexopteerd worden. en het is klaar
 
outlook openen dan klikken in de menubalk op bestand dan im-en exporteren daarna de wizard volgen en hij haalt ze rechtstreeks uit outlook express


ik heb dan een office data file en staan daar dan al mijn adressen in of wa
dus al ik nu office verwijder en ik instaleer een andere kan ik dan via deze file alle adressen terug importeren
 
Je kunt ook je adresboek van outlook ander kopieer
Ga naar Windos verkenner open Documents and Settings >map user dat kan ook een ander naam zijn > Application Data > Microsoft > Address Book
Kopieer de bestand die daar in staan op een disket of HHD
Ga dan naar program files > Outlook Express > en daar kopieer je wab , wabfind.dll, wabimp.dll, wabmig
Als je dat op een disket of HHD zet kan je altijd je adresboek terug zetten
Zo doe ik het altijd en werk prima
Wel alle bestand in een map zetten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan