Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Sinds enkele weken heb ik Advanced System Protector op mijn harde schijf geïnstalleerd.
Omdat ik NORTON op mij PC heb staan, is Advanced System Protector overbodig.
En wil het dan ook verwijderen!
In het configuratie scherm ( programma's ) kan ik Advanced System Protector niet vinden en kan het dan ook niet verwijderen.
Toch krijg ik iedere morgen als ik de pc opstart, de vraag of ik de updates wil installeren.
Mijn vraag aan u is:
Waar kan Advanced System Protector zijn?
graag ontvang ik een oplossing en antwoord op mijn vraag.
Want verwijderen wil ik het toch!

Met vriendelijke groet, :)
jwmschoffelen87
 
ik denk dat je iets dramatischer te werk dient te gaan ..
d.w.z. dat je de map "advanced system protector" dient op te zoeken in de program files op je C
en deze gehele map aanklikt met rechts om dan te verwijderen ...
na dien verwijder je ook de snelkoppeling .. en je herstart je systeem ...
vergewis u er eerst van dat deze niet aan staat voor alleer je dit gaat toepassen ....
dus advanced system protector dient afgesloten te zijn voor alleer je de map gaat verwijderen op de C
 
Hallo,
Ja inderdaad heb ik het daar gevonden,maar heb het niet kunnen verwijderen, omdat!
De bewerking kan niet worden voltooid, omdat de map op een bestand in de map in een ander programma is geopend.
Sluit de map of het bestand en probeer het opnieuw.
Dat lukt dan niet!
graag een reactie.
gr. jwmschoffelen87
 
ik vermoed dat de advanced system protector ook een real time beveiliging heeft deze dien je uit te zetten ...
dit kan via msconfig /processen en daar dan het vinkje uit te zetten voor deze real time beveiliging .
verzeker je er van dat je via msconfig het juiste uitzet !!!!



een veiliger oplossing is om in de veilige modus de revo unistaller te gebruiken om dat programma te verwijderen
 
Komt mij bekend voor.
In de veilige mode kan je ook dit programma verwijderen. Ik gebruikte toen TotalCommander om restanten op te sporen en deze ook te verwijderen. Daarna met regedit het register opschonen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan