afbeelding niet rechtstreeks naar e-mailontvanger

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik rechtsklik op een foto en hem wil kopieren naar mijn e-mailontvanger doet hij het niet meer ,
ik had er outlook 2007 opstaan en verwijdert ,en dan is de miserie begonnen ,kan geen systeemherstel doen omdat ik gisteren een format c heb gedaan
is mischien maar iets aanvinken maar ik vind het nergens
sad.gif
 
U bedoeld in vista en via windows mail??
Ga naar afbeeldingen - klik op afbeelding die u wilt versturen - boven verschijnt er een werkbalk
daar staat - email -klik op email - u kunt groote instellen - en in bericht zetten.
of bedoelt u tocht iets anders?
 
ja ik bedoel dus in vista windows mail, en ja er staat dus daarboven dat ik dat kan versturen dat is ook altijd zo gegaan .
maar nu klik ik op kopieren naar email ontvanger, of daarboven op email ,en er verschijnt wel in welke groote ik het wil versturen ,maar dan is dit vlug weg ,en er gebeurt niks meer rarara maar waar
 
Hebt u na het verwijderen Outlook 2007 / windows mail als standaard ingesteld? of gebeurd dit aut.?
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
nee is nog steeds niet opgelost ,maar sorry nu lees ik pas het laatste antwoord van Laurek en ik ga eens proberen die office eraf te gooien en terug op te zetten ,mischien heeft hij wel eens gelijk ik laat het je weten
 
lukt nog steeds niet, heb office 2007 er terug helemaal afgegooid ,terug geinstaleert, en weer alles er terug af
wil niet lukken

heb dan maar microsoft outlook als standaart ,moet het maar gewoon worden, dan bij deze lukt het wel ,bij window mail niet meer .ik denk dat outlook er een stukje van heeft uitgegooid want ik kan windows mailzelfs niet op standaart zetten
ik kan dus niet zeggen dat deze is opgelost ,moest er nog iemand zijn die me kan helpen dit te veranderen ,zal ik het zeker laten weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan