Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo461

Steunend lid
Vip Lid
Geen grap !!! Verleden week vrijdag hier te Oostkamp op de parking van delhaize is er één auto gestolen .

Vermoedelijk op deze manier :




Afsluiten van uw auto : hoe en waarom uw auto manueel sluiten?
Op een dag stationeer ik de wagen en sluit hem met de afstandsbediening.
Nadat ik mij enkele meters van de wagen verwijderd had, hoorde ik de klik dat de sloten weer openspringen.
Tot driemaal toe heb ik ze weer afgesloten en iedere keer weer open.
Gealarmeerd door deze eigenaardige situatie heb ik rond mij gekeken en zag twee mannen op korte afstand in een andere wagen zitten die me in de gaten hielden. Zonder twijfel waren die betrokken in die bizarre situatie.
Ik heb direct de boodschappen die ik wilde doen geannuleerd en ben weer in de wagen gestapt en naar het politiecommissariaat gereden waar ik alles uitgelegd heb.
Daar hebben ze mij uitgelegd dat ik bijna slachtoffer was van een nieuwe manier om in de auto's in te breken.
Ze beschikken over een scanner die de code van uw afstandsbediening registreert en waarmee ze direct uw autodeuren weer ontgrendelen als je vergrendelt met de afstandsbediening. De dieven bevinden zich op een kleine afstand op parkings van
grootwarenhuizen, restaurants, aire de repos langs snelwegen en wachten op het volgende slachtoffer.
De tijd dat je je boodschappen doet, gebruiken ze om zonder enig spoor van inbraak alle waardevolle spullen zoals
gsm,laptop, gps, handtassen e.d. te ontvreemden om dan zo snel mogelijk met de buit te verdwijnen.
De politie geeft een gouden raad: sluit uw wagen manueel met de autosleutels, dan krijgen ze niet de kans om je code te registreren.
Wees op je hoede!
PS. Verzekering betaalt NIETS terug zelfs met diefstalverzekering daar er geen sporen van inbraak zijn en verondersteld wordt dat U de auto niet slotvast hebt achter gelaten.


Van Eeckhoudt Patrick
Administratief Assistent
Gewestelijke Directie Brussel
Finance Tower
Administratief Centrum Kruidtuin
Administratie der Douane en Accijnzen
Kruidtuinlaan 50 - Bus 320 1000 Brussel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verleden week???????? Heb deze mail al diverse malen gekregen. Altijd dezelfde boodschap.
Als eens geprobeerd Van Eeckhoudt Patrick te contacteren?
En wat heeft Administratie der Douane en Accijnzen te maken met diefstal van wagens?
Dit is een HOAX.
 
Verleden week???????? Heb deze mail al diverse malen gekregen. Altijd dezelfde boodschap.
Als eens geprobeerd Van Eeckhoudt Patrick te contacteren?
En wat heeft Administratie der Douane en Accijnzen te maken met diefstal van wagens?
Dit is een HOAX.


Een beetje meer geloofwaardigheid...
 
eet,drink en leef niet meer dan kunnen ze niets meer ontvreemden (schoepen)
 
PS. Verzekering betaalt NIETS terug zelfs met diefstalverzekering daar er geen sporen van inbraak zijn en verondersteld wordt dat U de auto niet slotvast hebt achter gelaten.

Als Uw auto verdwenen is (geschoept), hoe kunnen ze dan weten dat er geen sporen zijn van inbraak? Als hij WEG is, hoe kunnen ze dan weten dat hij niet slotvast was?
 
Als Uw auto verdwenen is (geschoept), hoe kunnen ze dan weten dat er geen sporen zijn van inbraak? Als hij WEG is, hoe kunnen ze dan weten dat hij niet slotvast was?

hier in a'pen sluit ik mijn wagen niet meer, ik vertrouw de nieuwe belg (polak,turk, ...), daarom stem ik altijd verkeerd. klacht neerleggen tegen die mannen helpt NIET, ik krijg ongelijk van de betrokken diensten: Mijnheer is Racist zeker!
dan zijn wij uitgepraat, betaal geen verzekering,verkeersbelasting, tank mazout ipv diesel en ge zijt een brave Nieuwe belg!!!
 
't Ja, zover zou ik het voor het ogenblik niet durven drijven. Heb zopas een nieuwe kar aangeschaft. Na 3 maand wachten heb ik deze sinds 2 weken. Een Auris Hybride Moet zeggen rijd heerlijk. Vorige was ook een Toyota. Een Carina E. 174.000km, 16,5jaar en NOOIT problemen mee gehad. Zelfs toen we hem in de garage lieten deed het een stukje pijn.
 
hier in a'pen sluit ik mijn wagen niet meer, ik vertrouw de nieuwe belg (polak,turk, ...), daarom stem ik altijd verkeerd. klacht neerleggen tegen die mannen helpt NIET, ik krijg ongelijk van de betrokken diensten: Mijnheer is Racist zeker!
dan zijn wij uitgepraat, betaal geen verzekering,verkeersbelasting, tank mazout ipv diesel en ge zijt een brave Nieuwe belg!!!

En toch een bmw hee want vroeger waren het allemaal busjes :p
 
ondertussen rijden de mannen nu rond in onbetaalbare bakken, gekregen zeker, ipv van zoals tuts zegt busjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan