Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe maak je nieuwe afspeellijsten in windows 7 mediaplayer?




[OPLOSSING]
Een automatische afspeellijst in Windows Media Player is een type afspeellijst dat automatisch wordt gewijzigd op basis van criteria die u opgeeft. Deze lijst wordt ook steeds bijgewerkt als u hem opent. Als u bijvoorbeeld graag naar een bepaalde artiest luistert, kunt u een automatische afspeellijst maken waaraan automatisch nieuwe muziek van die artiest wordt toegevoegd wanneer deze in de mediabibliotheek wordt opgenomen. Met automatische afspeellijsten kunt u verschillende combinaties van muziek in uw mediabibliotheek afspelen, gegroepeerde items branden op een cd of synchroniseren naar een draagbare muziekspeler. In de mediabibliotheek kunt u zelf automatische en normale afspeellijsten maken.


Bekijk deze video om te leren hoe u een automatische afspeellijst kunt maken of wijzigen in Windows Media Player


Filmke kan je hier bekijken[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zal het de man in kwestie vragen, het is een kennis van mij. maar ik weet dat hij zeer bedreven was in afspeellijsten maken met zijn vista en dat dat niet meer lukt sinds hij 7 draait.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan