Airmore : draadloze verbinding mobiele telefoon - PC

Airmore : draadloze verbinding mobiele telefoon - PC 2021-12-13

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
PhilipV heeft een nieuwe item ingediend:

Airmore : draadloze verbinding tussen mobiele telefoon en PC - Maakt draadloze verbinding om alle mappen, bestanden etc. van je telefoon te benaderen vanop PC

AirMore werkt op meerdere platforms voor het draadloos verbinden van uw mobiele toestel en uw PC. Zonder kabels, zonder klant. Het enige wat u nodig hebt is een browser op uw PC.

HIGHLIGHTS

Multimedia Streaming

AirMore laat u Android muziek, afbeeldingen en video’s gemakkelijk naar uw PC streamen. U hoeft niet langer over te dragen, aangezien u gemakkelijke mediabestanden naar een groot scherm kunt overzetten en met anderen kunt delen.

Bestandsoverdracht
Zet gemakkelijk...

Lees meer over dit item..
 
Kan geen verbinding maken op de voorgestelde manier. Krijg geen QR code te zien.... Scannen doet niets dan ronddraaien en de 3 puntjes na ingave IP werkt ook niet.
Staat op smartphone. Voor pc op Win11 geen app....
 
@Mik ... lees iets lager de hint waar ik in het rood naar verwijs op de downloadpagina.

 
Kan geen verbinding maken op de voorgestelde manier. Krijg geen QR code te zien.... Scannen doet niets dan ronddraaien en de 3 puntjes na ingave IP werkt ook niet.
Staat op smartphone. Voor pc op Win11 geen app....
Er is geen app op je PC nodig, enkel de browser waar je het IP adres van je smartphone intikt ! En je hoeft ook niet naar die website te gaan : staat in mijn hint - negeer !!! puntje 1 en 2 op je smartphone scherm en ga kijken naar je IP adres achter de 3 puntjes.
 
Dat is toch achter die 3 puntjes het IP adres ingeven zoals ik aangaf. Ik kan geen verbinding maken ook op die manier.
 
Nee, achter de 3 puntjes ZIE je het huidige IP adres van je smartphone en een poort.

Screenshot_20211214-094513.jpg


Druk op Krijg IP

Screenshot_20211214-094521 (1).jpg


Die geef je in, in de browser op je PC.
Daarna nog even akkoord geven op je smartphone voor de verbinding.

Niet meer dan dat ...
 
Laatst bewerkt:
Gisteren kon ik niet scannen. De 3 puntjes met IP adres werkte ook niet.
Vandaag kan ik wél scannen. Maar ik krijg melding dat ik op dezelfde wifi verbinding moet zitten. Mijn desktop heeft geen wifi. Enkel een vaste verbinding.
Ik zag via de 3 puntjes gisteren het IP adres. ZOALS ik aangaf. Maar dit werkte niet.
 
1639471401147.png

Murphy's law is mijn levenslot. Geen verschil met Firefox of met Chrome.
Ik zal het later nog maar eens proberen.
 
De voorwaarden blijven wel even na te kijken...
  • je PC én je mobiel maken verbinding over dezelfde router in je lokaal netwerk ? met kabel of wifi maakt verder géén verschil.
  • je hebt op zowel PC als smartphone de vraag naar toelatingen (machtigingen én firewall) bevestigend beantwoord ?
 
Op de smartphone lukt dit niet omdat die aangeeft dat het dezelfde WIFI verbinding moet zijn.
 
ja maar eigenlijk is dezelfde router voldoende ... je PC mag gerust met ethernet kabel zijn maar je moet wel uiteindelijke beide verbindingen over dezelfde router hebben.

 
ja maar eigenlijk is dezelfde router voldoende ... je PC mag gerust met ethernet kabel zijn maar je moet wel uiteindelijke beide verbindingen over dezelfde router hebben.

Alles loop over dezelfde router. Die staat hier zogoed als naast de computer.
De computer heeft er een vaste verbinding mee en de smartphone een wifi.
 
Zo ook bij mij en het werkt hier voorbeeldig !
Zeker over het IP adres ? en de poort ? Die variëren nl. bij elke sessie.

Je hebt geen extra firewall-achtige toestanden geinstalleerd, noch op phone noch op PC ?
anders die poort in die software handmatig openzetten best.
 
Tot hiertoe krijg ik met de 3 puntjes altijd hetzefde IP adres. Is trouwens hetzelfde als wat jij hierboven toon als IP.
 
ik gebruik ScanTransfer is ongeveer hetzelfde ... éénzelfde netwerk, IP-adres, van de pc, moet gekend zijn, de app wordt enkel op de pc geïnstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan