Al een paar dagen werkt mijn schermbeveiliging niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
een vraagje van mijn broer

Al een paar dagen werkt mijn schermbeveiliging niet meer, ook mijn energiestellingen liggen buiten strijd.

Ik heb verleden week bij HP een paar upgrades gedownload, waaronder van mijn bios, en ik vrees dat dat de oorzaak daar wel eens zou kunnen liggen.

Ik weet echter niet hoe ik dit kan oplossen

Mijn screensaver werkt wel als ik bv. controle-shift-S gebruik, en ook als ik het voorbeeld laat lopen.

Maar uit zichzelf start hij niet meer op.

IK heb al verschillende profielen geprobeerd en tijdsinstellingen, maar alles tevergeefs

kan er iemand hier dit oplossen??
 
een vraagje van mijn broer

Al een paar dagen werkt mijn schermbeveiliging niet meer, ook mijn energiestellingen liggen buiten strijd.

Ik heb verleden week bij HP een paar upgrades gedownload, waaronder van mijn bios, en ik vrees dat dat de oorzaak daar wel eens zou kunnen liggen.

Ik weet echter niet hoe ik dit kan oplossen

Mijn screensaver werkt wel als ik bv. controle-shift-S gebruik, en ook als ik het voorbeeld laat lopen.

Maar uit zichzelf start hij niet meer op.

IK heb al verschillende profielen geprobeerd en tijdsinstellingen, maar alles tevergeefs

kan er iemand hier dit oplossen??

Mogelijk het volgende eens proberen (ik geef hier geen garantie op!!!!!!!): Haal de batterij er eens uit gedurende een 10tal minuten.
Mogelijk wordt uw bios dan terug naar de fabrieksinstelling geplaatst.
 
ik heb het ook een keer gehad, en na een paar weken werkte het ineens weer, ik nog steeds geen idee wat het geweest is.
was al benieuwd naar de antwoorden, maar geen van wat hierboven als oplossing is aangedragen is bij mij van toepassing.
 
schermbeveiliging

schermbeveiliging

hoi,
heb je een spamfilter,zo ja schakel die eens uit bij mij was dat het probleem
gr stinus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan