Status
Niet open voor verdere reacties.

stallion

Medewerker
Forumleiding
Vip Lid
Vandaag door de politie aangehouden tijdens een controle. :nee:

De agent zegt: 'Dit is een alcohol-controle, wilt U meewerken?'

Ik zeg: 'OK, vooruit dan maar, geef mij ook zo'n klak en zo'n frakske en zeg
me maar wat ik moet doen...' :p

Ze konden het niet appreciëren ;!
 
Laatst bewerkt:
Nu dat ze volk tekort komen :p
Hier nog geen controle gezien, vrouwke is bob.
 
Die kunnen ook ni laggen, die droogstoppels.
14 dagen terug ook VODKA kontrole gehad, vraagd die flik: heeft u gedronken?
Mijn antwoord : ja. Flik: hoeveel? Ik : van morged 1 tas koffie, dan nog 2 in de voormiddag, tijdens middagpauze nog eens 2. Flik: stop, ik vraag alkohol, ik neen, had u ook niet gevraagd. Flik: gaan we moeilijk doen mijnheer? .... Nu 10 min gezever meten aanhoren.
 
Die kunnen ook ni laggen, die droogstoppels.
14 dagen terug ook VODKA kontrole gehad, vraagd die flik: heeft u gedronken?
Mijn antwoord : ja. Flik: hoeveel? Ik : van morged 1 tas koffie, dan nog 2 in de voormiddag, tijdens middagpauze nog eens 2. Flik: stop, ik vraag alkohol, ik neen, had u ook niet gevraagd. Flik: gaan we moeilijk doen mijnheer? .... Nu 10 min gezever meten aanhoren.


Hahahahahaha
 
Die kunnen ook ni laggen, die droogstoppels.
14 dagen terug ook VODKA kontrole gehad, vraagd die flik: heeft u gedronken?
Mijn antwoord : ja. Flik: hoeveel? Ik : van morged 1 tas koffie, dan nog 2 in de voormiddag, tijdens middagpauze nog eens 2. Flik: stop, ik vraag alkohol, ik neen, had u ook niet gevraagd. Flik: gaan we moeilijk doen mijnheer? .... Nu 10 min gezever meten aanhoren.

mijn madam heeft zo ook eens iets geflikt. doet ze haar raampje open en ze vragen of ze gedronken heeft. zij met haren onnozele praat ( mind you, ze werkt al 19 jaar met zwaar mentaal gehadicapten, daar krijg je sowieso een rare kronkel van...) zegt ' ahja natuurlijk meneer, het is vrijdagavond. wat dachte nu?' :lachen:

fout antwoord natuurlijk: 'aha, in dat geval mag u even aan de kant gaan staan' was het antwoord.

even lachen en blazen later werd ze bestempeld als, 'hunne zwaarsten blazer die avond'

het waren alles behalve droogstoppels, want ze zijn zelfs bereid geweest een totaal absurde frasering op te nemen in Kristine haar verklaring ( nog iets toe te voegen madammeke? jaja: ik vind haar sympathieker dan jij. zet dat er maar in...), maar ze heeft het zelf gezocht.

gewoon maar om te zeggen da ge moet oppassen met grapjes tegen de zwaantjes ;!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan