Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mede lezers en helpers.

Ik ben op zoek naar een goede all in printer die op Vista kan en op een Imac.
NU moet er voor mij een dubbelzijndige printer opzitten want ik print lesmappen < Dus niet handmatig invoeren.
Tevens graag een OCR of te wel een teksverwerker er in..
Hte vreemde is dat ik het Office Centrum allemaal mensen ontmoet die niet eens weten wat zo een ding doet . IK heb geen Fax nodig want ik heb daar geen aansluiting meer voor . En graag een tip over wat ik als beste kan nemen aan externe brander waar ik ook op kan afspelen (Ik ben een leek ) dus het komt vast een beetje dom over. Maar Annet is blij met een goed advies.

Fijne avond nog . Annet
 
Beste elegance, ik zou u twee aparte apparaten willen aanraden, nl een kleuren laserprinter en een aparte scanner. In uw geval zou ik beide nemen met een netwerk aansluiting, om heel eenvoudig te gebruiken door verschillende computers. Ik werk thuis ook zo. Een kleuren laserprinter met duplexfunctie en LAN aansluiting, als je veel print kom je hier goedkoper mee af, vb ik betaal +/- 80€ voor een toner voor ongeveer 2500 pagina's. is er ooit één van beide defect hoef je er maar 1 te vervangen. blijf wel bij hetzelfde merk voor beide.
 
Wat bedoel je precies met externe brander die kan afspelen.
Op de computer kan je alles wat je in een brander afspelen.
Wol je ook deze brander op je tv aansluiten en afspelen, dan kan je het beeld van je pc (indien deze zijn videokaart over de nodige aansluiting beschikt) naar je tv sturen.
Wil je enkel de brander meenemen om ergens anders aan te sluiten op een tv of stereo, dan hebben we weer een ander verhaal.
Wat zijn dus precies de eisen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan