Status
Niet open voor verdere reacties.
C

coureurke

Gast
Als ik een document wijzig en wil dat terug opslaan, krijg ik de melding dat het document alleen-lezen is. Ik moet het dan altijd opslaan met "opslaan als". Hoe kan ik dit veranderen dat dit niet meer hoeft te gebeuren?

coureurke[OPLOSSING]
Indien er hier sprake is van TuneUp Utilities kunt u toch de backup terug zetten. Deze wordt automatisch gedurende 2 weken bewaard.
Ik heb de backups terug gezet en het probleem is opgelost. Bedankt!:)
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vermoedelijk heb je Uw documenten overgezet van de ene pc naar de andere via cd of dvd. Als dit juist is, dan zijn Uw documenten schrijfbeveiligd door het overzetten naar cd/dvd.
Je kan dat veranderen door het betreffende document in verkenner aan te stippen met de rechtermuistoets en daar "eigenschappen" te kiezen. Haal dan het vinkje weg bij alleen lezen en sluit af.
Nu zou Uw document normaal moeten kunnen bewerkt en opgeslagen worden.
 
Het probleem is dat ik dat niet gedaan heb, ik heb Tune Up geïnstalleerd en laten runnen. Hij gaf my een hele boel fouten aan, die heb ik allemaal laten herstellen en oplossen. Vandan heb ik problemen want daarvoor had ik dat niet.
Ik heb ook al gecontroleerd of mijn documenten beveiligd zijn tegen het schrijven maar het vinkje bij alleen-lezen is uitgevinkt (bij alle documenten dus)
 
Het probleem is dat ik dat niet gedaan heb, ik heb Tune Up geïnstalleerd en laten runnen. Hij gaf my een hele boel fouten aan, die heb ik allemaal laten herstellen en oplossen. Vandan heb ik problemen want daarvoor had ik dat niet.
Ik heb ook al gecontroleerd of mijn documenten beveiligd zijn tegen het schrijven maar het vinkje bij alleen-lezen is uitgevinkt (bij alle documenten dus)

Indien er hier sprake is van TuneUp Utilities kunt u toch de backup terug zetten. Deze wordt automatisch gedurende 2 weken bewaard.
 
TuneUp, zoals ik al gezegd heb veranderd hij niets aan de documenten. Enkel op fouten zoals register, backups van updates, overbodige snelkoppelingen enzo voort...

Geloof me maar

Yveske
 
Ik heb de backups terug gezet en het probleem is opgelost. Bedankt!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan