Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

Mijn hobby is het herstellen van pc's en laptops en ik heb veel gebruikte wisselstukken
liggen. Vooral van oudere modellen.Aarzel niet indien U op zoek bent naar iets of iets wil ruilen om contact met mij te leggen.

Sayangske
 
Sayangske als ge iets wilt te koop aanbieden, moet ge eerst vermelden WAT ge verkoopt en eventueel de PRIJS erbij zetten. Ik denk niet dat ge op die manier veel reactie zult krijgen.
 
Ja, Mik, Ik heb hier zoveel liggen dat het onmogelijk is alles op te noemen. Mijn bedoeling is vooral de mensen te hepen en dit gratis of tegen een zacht prijsje
 
Dit is inderdaad een lastige.
Ik heb hier ook honderden onderdelen liggen van PC's en het is onmogelijk om dit allemaal gespecificeerd op te noemen hier.
Het meeste mag gratis weg en sommige onderdelen mogen voor een klein bedrag verkocht worden.

Ik volg het forum goed en als er een vraag is en er kan een PC geupgrade worden met bijvoorbeeld een reepje geheugen of een defect kaartje vervangen zal ik hier op het forum op reageren. Als ik zo'n onderdeel heb liggen meld ik hier wel of dit tegen de verzendkosten weg mag of dat er verdere onkosten zijn.
 
ik denk dat we allemaal nog wel een stock ergens hebben liggen :p ik heb hier in de kast 3 oude cases liggen vol spullen: ram, kabels, ventilatoren, koelers, voedingsblokken, cd en dvd drives, you name it...

het is inderdaad niet zo simpel om dat te verpatsen. ik hou me er niet mee bezig. gebruik enkel soms dingen om mensen te helpen
 
Beste Sayangske
Sinds mijn op pensioenstelling begin dit jaar probeer ik een beetje meer inzicht te krijgen in het binneste van de pc ik heb hier zo'n 5 tal oude computers staan waaronder ook een met pentium 4 daar had ik graag enkele geheugenlatjes bijgestoken zou je mij daar event.kunnen aan helpen

groetjes herso
 
Ramgeheugen

Ramgeheugen

Hallo,
Voor oude pc's heb ik een beetje van alles liggen.
Gemakkelijker zou zijn dat U mailt wat U nodig hebt.
Dat heb ik zo ongeveer liggen:sd ram, pc100,pc133,DDR 266-333-400,168pinn alsook EDO en RD RAM
Voor een laptop: ps100,133,SD,PC2,DDR,DDR2

Sayangske
 
Hoi Sayangkske,

Welk geheugen DDR 184 pin 400 MB heb je liggen (moet geschikt zijn voor P4 mobo's) ?

Groetjes

Dev
 
Hallo Trek,

Ik heb hier enkele laptops P4 voor 40 a 50 Euro, Bij het opstarten van een asus A6000 (dezelfde als uw laptop) vertoonde hij een probleem,waarschijnlijk softwarematig. Maar bij gebrek aan tijd kan ik er nu niet naar kijken, maar ik heb een voorstel.
Breng uw laptop mee en we versteken de harde schijf, indien ok, neem hem mee voor 40€, of anders neem hem mee voor de stukken voor 30€,(klavier is ok), wel zonder adapter, die wel afzonderlijk te krijgen is.

Sayangske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan