Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, vrienden.

Een paar weken terug heb ik op de laptop Win8.1 opnieuw geinstalleerd.

Sindsdien doet de Alt en Alt Gr toets niets meer...vervelend als je Euro teken wil typen of email-adres (ad).

Heb gezocht en gezweet maar krijg mijn probleem niet opgelost.

Kan iemand mij helpen ??,

Alvast dank
Jos
 
betreft het hier om een laptop te gaan of eerder een desktop pc ...in elk geval , is deze voorzien van al de nodige drivers !

doe het volgende eens en start het beeldschermtoetsenbord eens op ...
type " osk.exe " in het zoekvenster en klik op enter.
probeer nu eens de alt toetsen te gebruiken ...
als blijkt dat deze dus wel te gebruiken zijn dan zijn wellicht de toetsen van je toetsenbord die het probleem zijn .

enerzijds kan het ook zo zijn dat je de fn toets heb ingedrukt te samen met de alt toets bijgevolg werd de alt functie toegewezen aan je rechter muisknop..
 
Qtex, met het schermtoetsenbord werkt het wel.....als ik dan in bv. Word Alt Gr met 2 (voor "ad") indruk gaat het venster "etiketten en enveloppen" open.
In IE daarentegen opent het venster van "eigenschappen"....ik snap er de ballen meer van....

Anderzijds : Alt Gr + Ctrl + "E" of "2" werkt het wel .......

Hopelijk kunnen jullie me uit de nood halen want dit werkt zo onhandig..

En het is idd een laptop.
 
heb je het bericht eerder wel goed gelezen ...
is er een Fn toets aanwezig op je laptop en heb jij dan per ongeluk deze Fn toets gelijk met de Alt toets gebruikt ...
bijgevolg is de Alt functie toegewezen aan de rechter muis toets ...

je vermeld ook "als ik dan in bv. Word Alt Gr met 2 (voor "ad") indruk gaat het venster "etiketten en enveloppen" open. "
hier denk ik dan weer dat het probleem wellicht aan een instelling van Word kan liggen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan