Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo iedereen wie kan er mij helpen met mijn probleem
dit probleem doet zich voor,als ik een film binnen haal zijn er altijd een deel incompleet bestanden bij
en moet ik de incompleet bestanden terug downloaden 2a3maal ik heb een payserver smsusenet en de
film staat er nog maar 1 dag op ik heb altbinz maar grabit en newsleecher heb ik dat probleem ook vroeger nooit last van en nu wel onlangs digi box van telenet geinstalleerd zou het daar mss mee te maken hebben of mss mijn router resetten wie heeft er een oplossing aub groetjes elie ;!

<!-- / message -->
<!-- controls --><!-- Start Post Thank You Hack -->​
 
de par2 rar ook afhalen tegelijk met de film
de film controleren door op de par2 rar dubbel te klikken
dan krijgt ge te zien of de film compleet is of hoeveel blokken er te kort zijn
zijn er blokken tekort dan een aantal par2 rars afhalen en herstellen met Quicpar
 
Ik heb deze post gedownload naar GrabIt.
Voor zover ik kan zien is de post volledig.
Uw payserver geeft een retentie van 100 dagen.
85 rar-files van ongeveer dezelfde grootte (behalve de laatste natuurlijk)
1 par2 test file
13 par2 herstelbestanden
1 nzb file.

Download die nzb eens naar GrabIt en kijk of er fouten te zien zijn.
( u moet de rar-files zelf niet direct downloaden)

Wat natuurlijk ook kan is dat de poster fouten gemaakt heeft tijdens het posten. Maar met die 13 par2 herstelbestanden zou u de fouten toch moeten kunnen herstellen.

Als ik nu geen dowloadlimiet had zou ik de post zelf eens binnen halen, maar 4,7 GB wegsmuiten is wel wat veel, zeker nu de maand meer dan half is. Veel heb ik ook niet meer over.

Hebt u de reeds gedownloade files nog ergens op uw pc.
Indien ja, hebt u Quickpar geïnstalleerd?
Indien niet, eerst installeren.
Download de par2 testfiles (deze is 83.163 bytes groot).
Zorg dat deze in dezelfde map staat als de rar-files.
Dubbelklik nu op deze Par2 testfile.
Er verschijnt nu een scherm waarin u het testen van de rar-files kunt volgen. Indien er fouten zijn wordt er in het scherm vermeld hoeveel blokken u nodig hebt om de rar-files te herstellen.
Download nu zoveer Par2 herstelbestanden als u nodig hebt en zorg ervoor dat ze in dezelfde map staan als de rar-files.
Dubbelklik op de grootste par2 files en vink in het venster "automatisch herstellen" aan (is wel in het Engels)
Indien u niet genoeg par2 files hebt moet u er nog enkele downloaden.

En nog iets: uw digibox heeft niets te maken met het al dan niet volledig downloaden van deze film.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan