Analiseren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trekontlasting is ook zo'n woord waarvan ik denk .................................
 
Je kan er alles achter zoeken. Maar heb dat woord al duizend maal gebruikt. (zal maar niet schrijven : in de mond genomen) Er nog nooit bij stilgestaan.........
 
Ook nog zoiets, las ik eens ergens in een foldertje van doe het zelf zaak.

houtblokken stenen
 
Persoonlijk ben ik niet impulsief. Ik bekijk alles grondig van alle kanten en maak in gedachten een plan op. Meestal ken ik de problemen die ik kan tegenkomen vooraf. Ik ben niet altijd het snelste klaar. Maar meestal is het dan ook AF.......
Af en toe bekijk ik iets van een geheel andere kant dan de meeste mensen doen.
 
Politieagent: "Als wijkagent word je natuurlijk veel geconfronteerd met acute problemen, vaak ruzies. Ik probeer altijd een snelle oplossing te bedenken waar alle partijen zich in kunnen vinden. Zo heb ik laatst een incident weten op te lossen, waarbij een oudere boze man kiezels gooide naar voetballende jongeren, omdat hij zich ergerde aan hun lawaai. Ik ben met die man gaan praten en het bleek dat hij erg ongelukkig was dat hij nooit meer kon voetballen. Ik heb de jongens gevraagd of ze voor de aardigheid een voorzichtig partijtje met die man wilden spelen. Dat hebben ze gedaan. Nu staat die man regelmatig de jongens aan te moedigen langs de kant van het veldje.
Dit was natuurlijk een incidentele oplossing, maar ik heb vervolgens wel een idee bij de wijkraad neergelegd om eens een toernooitje met gemengde teams van ouderen en jongeren te organiseren. Ik heb goede hoop dat dat veel problemen tussen ouderen en jongeren in de toekomst kan voorkomen."
 
Hier heb ik zo mijn bedenkingen over als ik dit woord zie staan.


heel leuke topic enzo hoor in dit praathoekje. maar heeft één van de collegae er misschien al eens aan gedacht het zetduiveltje eruit te wippen in de echte topic? :p

:us4alldank::us4alldank::us4alldank::us4alldank:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan