Androïd apps Android app werkt niet op Alcatel S1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede namiddag,

ik heb een smartphone Alcatel S1 ...loopt op android 9 , kocht het toestel eind 2019 ...dus niet recent maar ook niet stokoud denk ik !!
ik wilde de volgende app dowloaden MyAg Employee Benefits ( verzekering AG via werkgever ) ..hij vindt de app op de play store direct MAAR ...maar geeft onmiddellijk de melding Deze app werkt niet op je apparaat . Dus kan deze niet downloaden .....vraag is dus ...wat kan de oorzaak zijn .
heb al gezien voor updates op de smartphone ...maar hij zegt up top date

grt,

françois
 
misschien staat optie downloaden / installeren van onbekende bron uit'?
kan je de alcatel niet updaten?
 
hoi aardbei,

zie dat zo niet staan ga het eens bekijken ...ben niet echt een smartphone gebruiker ...ik kocht deze Alcatel 1s om gebeld te worden en indien nodig zelf eens te bellen ...tot 2 maand geleden werkte ik nog zelfs met een pay and go kaartje , ik heb niet echt een behoefte aan een smartphone maar sinds 2 maand veranderde ik wigo s naar one bij telenet en met een nieuwe sim met abonnement ..ook omdat ik op mijn nieuwe auto zo'n android koppeling heb voor bv Maps of waze ...wat wel handig is .
heb nu wel gevonden onder apps en apparaat beheer ...updates ...dus dat ga ik nu even proberen .ik zie ook staan GEEN schadelijke apps gevonden .
ik zoek nog even en zal zeker meer info geven of ik eruit geraak

grt
 
versie 9 is out of support ... de kans wordt dus ook met de dag groter dan recente apps niet meer werken op dit verouderde OS ...

1698588634359.png
 
Had tot mijn pensioen ook MyAG Employee Benefits ... sowieso beter te consulteren op een PC.

Geen updates op je toestel wil enkel zeggen dat er voor de versie Android 9.0 géén updates meer zijn (wat screenshot hierboven bevestigd) en dat er geen versie-upgrade ondersteund wordt voor dit toestel.
 
best mogelijk Philip dat het met android 9 niet gaat werken en updaten zal een hogere versie zal ook niet mogelijk zijn zeker ?
heb nu net ook een mail gestuurd naar AG verzekeringen ...ben benieuwd of die gaan reageren , want die zijn niet van de rapste hoor in feite een schande .Als ik mijn medisch gemaakte onkosten opstuur ...dan moet ik meestal 2 maand of langer wachten op een terug betaling en meestal bel ik na 6-7 weken om te vragen of ze mijn documenten wel hebben ontvangen ....de service is hier ver weg.
 
In Nederland niet veel beter hoor.
Is net de belasting als ze geld van je willen plukken ze je kaal, maar terug betalen ho maar of duurt eeuwen
 
Philip ....ik heb AG via mijn werkgever ...maar ben nu ook al meerdere jaren op pensioen , ik viel nog in de categorie dat de verzekering loopt ...tot ik er het bijltje bij neerleg ( ben 72 ) of dat de firma Failliet gaat en dus de premies aan AG niet meer betaalt hé en dan stopt het ook.
enkele maanden na mijn pensioen , wijzigde de cao en ook de verzekering veranderde ...en op 65 stopt het nu voor de werknemers ....of je moet zelf de verzekering verder zetten en volledig zelf de premie betalen.
 
@francois51 De inhoud en het reglement van je groepsverzekering is afhankelijk van het contract tussen werkgever en verzekeraar. Als je een tijd lang na je 65 nog stortingen in de groepsverzekering kreeg dan is dat de beslissing van de werkgever, niet van een of andere wettelijke regeling.
Ik vraag me wel af wat het nut is van die betalingen : wanneer trek je dan je groepsverzekering op ??? Tot je het bijltje erbij neerlegt ? Dat is dan enkel een voordeel van de erfgenamen hé ...

Maar niet echt on topic op dit forum : ik stel voor dat we die discussie hier niet voeren ...
 
Als ik mijn medisch gemaakte onkosten opstuur ...dan moet ik meestal 2 maand of langer wachten op een terug betaling
heb je het dan over een groepsverzekering of een hospitalisatie- en medische kosten verzekering ? Die liepen idd. vroeger overal door maar zijn gesneuveld in de besparingen van de meeste werkgevers. Daarvoor werden de 'continuiteits'-verzekeringen in het leven geroepen.

Maar zoals gezegd : ander verhaal !
 
in de Google play store bij een app zie je dit staan " Over deze app " je klik op het pijltje dan zie je dit


1698597168057.png
 
Bij Telenet krijg je als klant vermindering op een aankoop van een nieuwe smartphone je hoef daarom geen nieuw abonnement te nemen
enkel minimaal 12 maanden bij Telenet blijven
 
Alcatel heeft voor deze smartphone geen softwareupdates uitgebracht.
Indien wel had je nu Android 10 of 11 gehad...
 
dank aan allen voor de info die ik kreeg ...zo snel gaat het dan allemaal ...na 3-4 jaar zit je met een oud toestel .
Zal dan AG verder contacteren via PC ...maar omdat ik van AG deze week een brief in de bus kreeg met mijn persoonlijke code en om de app te gebruiken dacht ik ...'kzal het maar eens proberen ....niet dus.
een nieuwe smartphone ,daar nog eens goed over nadenken ...voor mij persoonlijk dan geen meerwaarde ,maar dat is dan persoonlijk hé .Bezocht 2 weken geleden de dokter en dan schrik ik hoeveel mensen er zitten te tikken op hun smartphone in de wachtzaal ....op dat moment iedereen ...behalve ik dan !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan