Software Aomei Backupper, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerder gebruikte ik de Aomei (Free version) met veel genoegen. Tegenwoordig lukt het mij niet meer om een Backup te maken, die bij het gebruiken van de herstelfunctie een volledige funcionele Windows oplevert, inclusief de opstart functie, want die ontbreekt,bij het maken van een (Systeem) Backup die ik nu maakte. Wie kan mij uitleggen hoe ik met AOMei Backup een Backup kan maken, inclusief de opstartfunctie van Windows. Uiteraard heb ik de AOMei handleiding die Philip op dit Forum plaatste, erop nageslagen, maar ik doe kennelijk iets fout en ik zie niet wát ik fout doe. Kan iemand helpen s.v.p. Ik hoor het nog graag.Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Helpt deze handleiding je misschien verder?

 

Gebruikte ik vroeger ook maar vaak problemen, ik gebruik nu Disk Master Free, ook Chinees maar zonder problemen, moet wel zeggen dat ik de incrementele uitvoering gebruik en daar gaf Aomei problemen en niet alleen bij mij, vind het geen goede software.
 
Ook te vinden op je eigenste forum PC Tuts hoor !

De handleiding :

De download software :

Zo chauvinistisch zijn we dan wel weer hé !;)
 

dit was het loomax aub, tot u dienst.
 
Iedereen bedankt voor zijn antwoord op mijn vraag. Mijn probleem was en is nog steeds dat ik het niet meer voor elkaar kreeg, om een Backup terug te zetten met het programma AOMei Backupper, hetgeen voorheen wel het geval was.
Nog steeds lukt dat niet, vandaar mijn hulpvraag op dit Forum en inderdaad al eerder stelde ik deze vraag op dit forum. Intussen is het mij gelukt om in Windows back-up met succes te gebruiken. Dus voortaan ga ik de back-up mogelijkheden van Windows gebruiken.
Iedereen nog bedankt en met vriendelijke groet, Cor Jansen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan