app store apps met fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
als jij via de app's de app " weer " aanklikt dan verkrijg je toch ook het weerbericht te zien ..of niet soms !
Ashampoo_Snap_2014.12.29_15h40m37s_015_.png
 
ben juist overgeschakeld van het lokaal account naar mijn Microsoft account en tracht dus ook de app " AccuWeather" op te halen daar deze dus gratis aangeboden word . **althans word dit in de store vermeld !!
was me effe verschieten toen er een vermelding kwam dat deze alsnog aangerekend zou worden ...
ook hier gaf dit een foutmelding toen ik deze trachte te installeren .. zelfs na 3 keren te herhalen gaf deze dezelfde foutmelding ....
Ashampoo_Snap_2014.12.29_16h06m49s_001_.jpg
 
ik ben er achter gekomen wat de oorzaak is dat ik dus deze app niet krijgt geinstalleerd ..
de reden is dat er in mijn Microsoft account geen betalingswijze werd opgegeven ....daar ik enkel gratis app's wenst te installeren " blijkbaar" is dit een vereiste !
dan heb ik hier de vraag is deze app wel gratis ?
omdat ik eerder al vermelde dat deze aangerekend zou worden ! ( zie bericht #3 )
 
ik krijg toch uitdrukkelijk de melding dat er een fout opgetreden is bij aankoop van deze app omdat de betaling niet vereffend kon worden !

Ashampoo_Snap_2014.12.29_16h53m25s_005_.jpg


@Lautus
* heb jij een PayPal account ingesteld dan gaat dit via je PayPal krediet ...
er zijn 2 mogelijkheden tot betalen ..
- via een krediet kaart ( visa of eender welke ..)
- via een PayPal overschrijving ...
 
@ Lautus
doe me eens een plezier en doe de volgende controle ...

open store en klik vervolgens op "mijn account" klik verder op "mijn apps "
indien er nu bij de geinstalleerde app "AccuWeather " gratis vermeld staat dan zal deze ook gratis zijn ...bij mij staat hier nogthans " gekocht op 29/12/2014"

Ashampoo_Snap_2014.12.29_18h31m44s_001_.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan