Apparaten en printers : niet meer zichtbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb verleden week een scan gedaan met AVG PC tuneup 2011.
Nu zie ik echter dat als ik via start naar "Apparaten en Printers" ga, die niet meer te zien zijn.
Mijn printer werkt maar kan die niet meer selecteren. Onhandig als ik bvb. de koppen wil kuisen of andere zaken instellen.
Een systeemherstel is vermoedelijk mogelijk maar dan ben ik Die AVG PC tuneup ook weer kwijt.
Is er een andere mogelijkheid om dit terug te zien?
 
dit heeft niets met de avg pctune up te maken ...ik gebruik deze zelf al bijna 2 jaar

klik met rechts in de taakbalk en kies eigenschappen .
je ziet nu een scherm op springen selecteer hier menu start..
en controleer of beiden vinkjes aanstaan
, zoniet dien je deze aan te vinken en bevestigen met toepassen en ok

onderstaande komt uit de windows help en ondersteuning

  • Een programmapictogram vastmaken aan het menu start
    Als u een bepaald programma regelmatig gebruikt, kunt u een snelkoppeling naar dit programma maken door het programmapictogram aan het menu Start vast te maken.
    Vastgemaakte programmapictogrammen worden weergegeven aan de linkerkant van het menu Start.
  • Klik met de rechtermuisknop op het programma dat u aan het menu Start wilt vastmaken, en klik vervolgens op Aan het menu Start vastmaken.
    Opmerkingen
    • Als u een programmapictogram wilt losmaken, klikt u er met de rechtermuisknop op en klikt u vervolgens op Van het menu Start losmaken.
    • Als u de positie van een vastgemaakt pictogram in de lijst wilt wijzigen, sleept u het programmapictogram naar een andere plaats.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik was er even uit. Heb een goed werkende copy teruggezet.
Het loog inderdaad niet aan AVG Tuneup. Via menu start kon ik de apparaten en printers selecteren. Het scherm ging open maar het systeem ging zoeken naar de printers en apparaten maar vond niets. De printer echter bleef werken. Als ik een printopdracht gaf, kon ik via eigenschappen aanpassingen doen.
Maar opgelost met een copy dank zij XXClone.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan