Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer ik met mijn windows 7 , de iexplorer 32bit opstart en de site Apple ingeef , krijg ik een foutmelding dat internet explorer niet meer werkt. doch hij herstelt zichzelf maar kan niet op die site. dit gaat wel met iexplorer 64bit en google chrome. aan wat ligt dit ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iets te maken met de Active-X besturingselementen van de webpagina. Is je W7 een 64-bits versie?
 
Laatst bewerkt:
Ik zelf gebruik ook win 7 64bit en geen problemen mee gebruik wel firefox en geen problemen mee de website.
OOk met iexplorer 64bit geen probleem.
 
Ik zelf gebruik ook win 7 64bit en geen problemen mee gebruik wel firefox en geen problemen mee de website.
OOk met iexplorer 64bit geen probleem.

32 Bit W7 en iexplorer geen probleem ermee.
 
Ik blijf er bij dat de aaneenschakeling van problemen symptomen zijn van een corrupt register door overmatig cleanen.
De vraag die ik me vaak stel is deze.
Vele soft heeft nog moeite met 64bit systemen, dus wie zegt dat registertweaks goed functioneren in x64?
Mijn vista ultimate was ook 64bit vroeger, en ik ondervond ook dat die door cleaningtools sneller stuk ging dan een 32bit systeem.
Je programma's maken normaal een herstelpunt of backup.
Die moet je terug zetten, eventueel indien mogelijk een systeemherstel.
En daarna kan je proberen de problemen die er dan nog zijn aan te pakken.
Als het enkel bij itunes is kan je het zo laten en hopen dat er niet nog problemen opduiken, en blijf uit het register, volgens mij is dat niet zo gezond als beweerd wordt.
 
Als iedereen het er over eens is dat hier geen passende oplossing kan gegeven worden en omdat het met de 64 bit van IE wel lukt lijkt mij dat deze dicht kan!
 
Als iedereen het er over eens is dat hier geen passende oplossing kan gegeven worden en omdat het met de 64 bit van IE wel lukt lijkt mij dat deze dicht kan!

Juist is van 15-02-2010 geleden dat member antwoord geven heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan