application data

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hi,

Ik kan onder windows vista geen toegang krijgen tot mijn map cookies, application data etc
ik kan ook geen temp bestanden e.d. verwijderen,
ik zet alles goed via mijn mapopties, bestandsexst tonen, onzichtbare mappen zichtbaar maken maar toch krijg ik geen toegang,
het heeft te maken met het strenge gebruikersaccountsbeheer, ben al naar
configuratiescherm -Beveiligingstatus van deze computer geweest - onder beveiligingsinstellingen kan ik niet het Gebruikersaccountbeheer in & uitschakelen
heo los ik dit het best op
greets
ed

alvast bedankt[OPLOSSING]
Je hebt in het configuratiescherm de klassieke weergave nodig.
Dubbelklik op gebruikersaccounts en
onder Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen kan je de uac (user account control) uitzetten.
Je zal zien dat er een vierkantje staat dat aangevinkt is.
Gewoon ontvinken en herstarten van je systeem.
Zo moet het lukken.
Deze blijft best ingeschakeld om het hacken van je systeem tegen te gaan.

Je hebt geen veilige modus nodig, dit kan je gewoon direct uitvoeren.

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zal dit morgen eens proberen want nu is het al 2.16h, ik laat je iets weten als het in orde komt, alvast bedankt
greets
ed
 
Als je internet explorer 8 gebruikt dan de veilige modus even uitzetten en dan je mappen op zichtbaar. Normaal kunt u nu alles zien.
 
Hoi
ik gebruik firefox, en wat bedoel je juist met veilige modus uitzetten, ik ken opstarten in veilige modus maar uitzetten?
ik ben nog al gehecht aan windows xp dus als je me even op weg wil helpen, graag dan
alvast bedankt
groet
ed
 
veilige modus zit in IE8. Ik weet niet in hoevere je deze op je systeem zitten hebt?
Als je deze IE8 opstart zal je beneden in de balk van je venster het volgende zien staan.
Internet/beveiligde modus: ingeschakeld.
als je hierop dubbelklikt opend een venster waarin je dit kan uitzetten.
Uitvinken van het vakje bijna onderaan.
 
ik gebruik geen IE, wel firefox, ik zal eens proberen om gewoon in veilige modus F8 op te starten en eens zien wat ik kan doen, ik laat je iets weten, nu even verder werken
alvast bedankt
groet
ed
 
jaja das juist ik ben in vista bezig, maar in xp werkt het iets anders met die veilige modus, ik werk niet met IE wel met firefox, daar kan je niet zomaar veilige modus afzetten daarmee dat ik vroeg hoe het moest
alvast bedankt
ed
 
Je hebt in het configuratiescherm de klassieke weergave nodig.
Dubbelklik op gebruikersaccounts en
onder Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen kan je de uac (user account control) uitzetten.
Je zal zien dat er een vierkantje staat dat aangevinkt is.
Gewoon ontvinken en herstarten van je systeem.
Zo moet het lukken.
Deze blijft best ingeschakeld om het hacken van je systeem tegen te gaan.

Je hebt geen veilige modus nodig, dit kan je gewoon direct uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan