Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds een 3 tal maanden gebruik ik Ashampoo burning studio 9 om het branden van bestanden en cd's.
Sinds gisteren wil het programma niet meer opstarten. Er is niets veranderd en toch wil hij niet opstarten. Ik werk met W7 en heeft steeds gewerkt . Iemand een oplossing om dit programma terug aan de praat te krijgen ?? Heb het al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar blijft zelfde.
 
Als je geregistreerd bent, heb je dus ook een gebruikersaccount bij Ashampoo. Je kan daar je licentiesleutel controleren, of deze nog actief is of niet. Als de sleutel niet actief meer is, zou ik Ashampoo hiervan op de hoogte brengen, dat je de versie aangekocht hebt. Had het de versie geweest uit Clickx , was de sleutel maar 3 maand geldig.
 
Als je geregistreerd bent, heb je dus ook een gebruikersaccount bij Ashampoo. Je kan daar je licentiesleutel controleren, of deze nog actief is of niet. Als de sleutel niet actief meer is, zou ik Ashampoo hiervan op de hoogte brengen, dat je de versie aangekocht hebt. Had het de versie geweest uit Clickx , was de sleutel maar 3 maand geldig.

Ik heb Ashampoo op de hoogte gebracht van de problemen maar momenteel nog niets gehoord van hun kant.
 
Het blijft stil langs de kant van Ashampoo. Heb op de site al gaan zien en daar staat mijn sleutel nochtans.
Het is diegene ik gebruik. Nog maar wat afwachten zeker ??

Kun je wat meer zeggen over die sleutel. Normaal staan daar opmerkingen bij. Trial versie verlopen, sleutel nog niet geactiveerd enz........ . Welke opmerkingen vallen er te lezen over jouw sleutel.
Het is heel goed mogelijk dat bij het pakket een sleutel zat, trial versie en ze hun fout niet durven toegeven.
 
Kun je wat meer zeggen over die sleutel. Normaal staan daar opmerkingen bij. Trial versie verlopen, sleutel nog niet geactiveerd enz........ . Welke opmerkingen vallen er te lezen over jouw sleutel.
Het is heel goed mogelijk dat bij het pakket een sleutel zat, trial versie en ze hun fout niet durven toegeven.



Bij de sleutel staan geen opmerkingen bij. Enkel de datum + uur wanneer die geactiveerd is.
En ook nog dat ik die daar kan vinden als ik die nodig heb bij eventuele herinstallatie van het betreffende programma.
 
Laatst bewerkt:
Bij de sleutel staan geen opmerkingen bij. Enkel de datum + uur wanneer die geactiveerd is.
En ook nog dat ik die daar kan vinden als ik die nodig heb bij eventuele herinstallatie van het betreffende programma.

Normaal staat daar bij, trial versie of full versie. Valt er niets te lezen is je sleutel verlopen.
Mijn vermoedens kloppen dus zo een beetje. Bij het aangekochte pakket zat een verkeerde sleutel.
Momentje hé, ga even zoeken met welk progje je kan controleren welke geldige registratiesleutels allemaal op je computer staan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier via 'compatibiliteitsproblemen oplossen' geprobeerd en daar geeft hij aan dat bij het probleem 'incompatibele toepassing' is vastgesteld.
Dit programma is toch ook voorzien voor Windows 7 ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan