Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

Hallo beste mensen, In Windows bestaat de mogelijkheid, om een nieuw bureaublad te maken, maar ik kan mij geen praktische voorstelling maken van...
Antwoorden
3
Weergaven
237
Graag een beetje uitleg. Momenteel heb ik 32 GB werkgeheugen ( HyperX Fury HX436C18FB4AK2/32 2 X 16 ) Loont het de moeite om dit uit te breiden...
Antwoorden
8
Weergaven
220
Hallo , heb na de laatste win 11 update, spotnet opnieuw geïnstalleerd en kan nu alleen maar downloaden naar het bureaublad Omdat een kopie van...
Antwoorden
8
Weergaven
290
Waar kan ik ergens Num-lock aan laten meestarten bij opstart. Heb dit nog gedaan maar weet niet meer waar te vinden.
Antwoorden
13
Weergaven
285
Ik heb ooit op mijn pc (nu W11) WinSysClean geïnstalleerd, maar nu wil ik het déïnstalleren. Ik heb van alles geprobeerd (IOBOT uninstaller...
Antwoorden
6
Weergaven
233
  • Gesloten
Ik kreeg eerst melding dat mijn wachtwoord een uur geleden verandert is. Volgende stap : Voor de beveiliging van je account wil Google zeker weten...
Antwoorden
33
Weergaven
781
Als deze vraag al verschenen is, mijn excuses. Is het nu nodig/aangeraden om deze update te installeren? Deze staat nu al een maand klaar op de...
Antwoorden
2
Weergaven
206
  • Gesloten
Goeddeavond. weet iemand misschien hoe ik TPM 1.2 upgrade naar TPM 2.0 ik wil nl mijn laptop onder windows 11 laten draaien Het betreft een HP...
Antwoorden
21
Weergaven
525
Sedert enkele dagen heb ik geen geluid meer bij het afspelen van een youtubefilmpje. Ik heb de geluidsinstellingen van mijn pc gecontroleerd en...
Antwoorden
10
Weergaven
159
https://nl.hardware.info/nieuws/83785/microsoft-windows-11-22h2-patch-laat-amd-ryzen-pcs-vastlopen
Antwoorden
0
Weergaven
151
XSNews - Fast Unlimited Premium
Bovenaan Onderaan