Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

• Vastgepind
+ Voor EU. Eindelijk af van m$ online account, verplichte apps enz... Vond (nog) geen Nederlandse versie maar goed te weten, gebruik eventueel een...
Antwoorden
6
Weergaven
423
Hoi, Ik heb een Dell Optiplex 7410 en heb sinds vorige week dit probleem voor. Deze pop-up verschijnt als er updates van drivers zijn, of hij een...
Antwoorden
30
Weergaven
588
  • Gesloten
  • Opgelost
Hoi , Als ik een programma installeer krijg ik meestal deze melding, deze die u nu ziet is van speccy, dat vormde een pua op mijn defender heb...
Antwoorden
15
Weergaven
448
iemand in het forum heeft me eens met een foto getoond wat ik moet invullen in rufus MBR en nog een andere optie ik dacht DDragen of wify maar kan...
Antwoorden
2
Weergaven
64
Hoi, Zijn er na 17/11 nog nieuwe updates geweest van windows 2023-11 Update voor Windows 11 Version 23H2 voor op x64 gebaseerde systemen...
Antwoorden
0
Weergaven
36
Hallo, Ik had graag een extra hdmi uitgang op mijn laptop. Een Asus Vivobook x512d, Ryzen 7. Ik heb al 3 USB3-HDMI adapters geprobeerd: een...
Antwoorden
9
Weergaven
326
Verkenner springt regelmatig naar voorgrond. Bijvoorbeeld : Ik open verkenner en laat deze open staan, vervolgens open ik google chrome of andere...
Antwoorden
1
Weergaven
87
Ik krijg de volgende fout in Windows update : ( de update werd door Windows update zelf aangeboden) 2023-11 Cumulatieve update voor op Windows 11...
Antwoorden
68
Weergaven
2K
Beste, mijn bureaublad is te groot in Windows 11. Ik kan het niet verkleinen? Zie foto. Met Printscreen staat hij nu volledig hier uitgebeeld...
Antwoorden
2
Weergaven
217
Hoi, Maakt windows 11 niet meer uit zijn eigen een herstelpunt zo nu en dan aan. Heb daar al regelmatig al eens naar gekeken en zie nooit zo'n...
Antwoorden
15
Weergaven
459
  • Gesloten
Hoi, Als ik een programma installeer krijg ik deze mededling, iemand een idee wat dat is en de oplossing, ik weet niet hoe het geheugen te...
Antwoorden
6
Weergaven
305
XSNews - Fast Unlimited Premium
Bovenaan Onderaan