Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathieu

Steunend lid
Vip Lid
Goede morgen.

Ik werk met windows 7. Gisteren is plots op mijn scherm, bovenste rij bij openen, volgende melding verschenen. Ask.com en dat heeft zelfs Google naar de tweede plaats verdrongen. Ik dien dus, als ik google gebruik, dit eerst uit te klikken. Weet niet hoe het er komt. In mijn configuratiescherm kan ik er niets van vinden, evenmin als bij ccleaner.
Hoe zou ik dit kunnen laten verdwijnen.
Thanks.
 
configuratie scherm, add- remove software, daar zou de ask-toolbar bij kunnen staan!
 
Kijk eens bij "IE - Menubalk - Extra - Invoegtoepassingen beheren - Zoekmachines" of deze hier niet tussen staat.
Indien wel, op klikken en dan verwijderen
 
Zoals gezegd in #2: het staat zeker ook bij je programma's. Wissen is de boodschap. Je kan ook "Multi Toolbar Remover" downloaden en dit ook nog eens gebruiken. Je hebt die 'Ask toolbar' aan je been voor je het weet bij het downloaden van 't een of 't ander. Altijd oppassen vooraleer je op 'next' klikt.
Mvg
WW
 
Ask Toolbar wordt vaak geinstalleerd met bepaalde Freeware. Daarom is het bij Freeware altijd verstandig om alles goed te lezen wat er in het scherm komt. Meestal heb je de keuze om iets uit of aan te vinken ( zoals bijvoorbeeld ask toolbar). Zorg je dat er geen vinkje staat dan wordt het niet geinstalleerd.

Daarom, zoals de andere reactie: Gewoon de-installeren of verwijderen op de manier zoals hierboven aangegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan