asus h170 pro gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik de pc opstart krijg ik een melding dat ik H17pg.cap.op een usb moet zetten en daarna opstarten ,of support cd plaatsen.
De optie usb werkt niet. bios geprobeerd leeg te maken lukt ook niet
 
In het manual op pagina 1-11 en 1-12 staat hoe je de BIOS (eigenlijk UEFI) kunt resetten.
En op 2.1.1 en 2.1.2 hoe de bios geupdate kan worden.

Je hoeft niet de bestaande bios op een USB stick te zetten, dat wordt er nu gevraagd, hoe dat nu naar voren komt is mij onduidelijk, dat was denk ik niet zo.
 
Die melding geeft aan dat er een biosbackup met de naam h17pg.cap gemaakt moet worden op de usb stick?
Of dat die geladen moet worden?
Dat is nog onduidelijk.
En je kunt niet doorstarten?

Alleen heb je niks aan die .cap files, waarom die melding komt is mij onduidelijk en van wanneer dat is gekomen meldt je niet.

Daarom een bios reset, stel die erna qua tijd en monitor weer in en krijg je die melding weer?

Met de DVD van Asus schiet je hiervoor niets op.
 
Die melding geeft aan dat er een biosbackup met de naam h17pg.cap gemaakt moet worden op de usb stick?
Of dat die geladen moet worden?
Dat is nog onduidelijk.
En je kunt niet doorstarten?

Alleen heb je niks aan die .cap files, waarom die melding komt is mij onduidelijk en van wanneer dat is gekomen meldt je niet.

Daarom een bios reset, stel die erna qua tijd en monitor weer in en krijg je die melding weer?

Met de DVD van Asus schiet je hiervoor niets op.
denk ik ook niet volgens mij kom ik helemaal niet meer in het bios,denk dat ik de bios opnieuw laat programeren
 
ook dat heb ik al geprobeerd .werkt ook niet krijg hem nog niet eens gereset.
en inderdaad de pc geeft deze melding. warning bios recovery mode plaats het bestand h17pg.cap in usb of met de support cd dan opstarten.
wat er precies is gebeurd weet ik ook ,volgens mijn kennis is hij uitgezet en na een dag weer aangezet,toen kwam die melding.
gr seca
 
Weet niet waarom de reset niet werkt, spanningsloos de 2 pinnen kortgesloten?
En wat zie je als je boot?
Als je boot en je trommelt gelijk F2 in dan kom je niet in de uefi? wel gelijk doen en snel.

Die .cap file van Asus wordt zeker niet gezien op de USB stick?
Stick in een USB 2.0 poort gebruikt?
Naam veranderd in de gevraagde?
Dat probleem schijnen meer mensen te hebben.
 
komt steeds dezelfde melding
naam veranderd,usb2.0 gebruikt,
reset twee pinnen,maar het stekkertje zit op een aansluiting op het bord met 3 pins stond op de linkse
twee heb hem op de twee rechtse gezet spanningsloos ook ,en zelfs vi de batterij geprobeerd, batterij eruit.twee contacten kort gesloten ook met spannings loos.maar geen resultaat.
Gr Seca
 
ik heb het bios eruit gehaald en opgestuurd om er een nieuwe bios te laten zetten.
kost ongeveer 16 euro inclusief verzend kosten .Dus dat is nog om te doen.
Bedankt voor de tijd en moeite die je ervoor genomen hebt
Mvg seca
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan