Status
Niet open voor verdere reacties.
Asus Zenfone 4 Selfie


Indeling:
De naam zegt het zelf, deze is voor de mensen die het voor selfie's zijn.Dus vooral het jonge publiek is de hoofddoelgroep hier denk ik. Eens de rimpeltjes beginnen te komen zijn die selfie's niet meer zo hip denk ik? Nu is niet aan mij om daarover te oordelen. Maar zijn alle pijlen op de selfie camera gericht of heeft hij nog andere kwaliteiten? Eens zien.




Scherm:
IPS LCD capactief aanraakscherm


Afmetingen:
5,5”inch scherm met een scherm tot body ratio van 70,6%


Resolutie:
1280x 720 pixels wat gezien de grootte van het scherm een super lage 267PPI met zich mee krijgt en is hiermee een HD scherm.
Dat vind ik heel jammer, gezien ik als minimum 294 PPI zie om een goed afleesbaar scherm te hebben. Maar misschien hebben ze bij Asus wel een extra om dit digitaal op te krikken.


Bescherming:
niet meegedeeld


Camera:
Achteraan steekt er een 16 MP camera met een dual LED flits in dual tonen.Krijgt Geo-tagging, auto en aanraak focus, gezichtsdetectie, panorama en HDR mee aan boord.
De frontcamera is een dual camera van 20MP + 8MP met LED flits. Waarmee je ongelofelijke selfies zou moeten kunnen schieten. Had hier ook graag de f waarde gezien, maar die ontbreekt in mijn informatie. Maarde vraag is, is 20 MP wel nodig voor een selfie?


Chipset:
Qualcomm Snapdragon 430


CPU:
Octa-Core 1,4 Ghz Cortex-A53


GPU:
Adreno 505


OS:
Android7.0 Nougat ( Android 8.0 Oreo word eerste kwartaal 2018 verwacht.)


Geheugen:
3GB RAM en 32GB intern geheugen dat uitbreidbaar is door middel van een micro SD kaartje tot 256 GB. ( op de site staat er 4GB en 64 GB, maar dat is niet voor de Benelux versie)


Batterij:
Een door gebruikers moeilijk te verwijderen 3300 mAh sterke Li-Ion batterij.


Sensoren:
vingerprintscanner vooraan, accelerometer, gyro, proximity en kompas.


Bron:
AsusZenfone 4 Selfie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan