Status
Niet open voor verdere reacties.
pc gekuisd,videokaart eruit ontstofd en teruggezet.Audioapparaat weg.Inboard op asus a8v motherboard.Al verschillende keren terug te proberen te installeren zonder resultaat.Zelfs drivers van de fabrikantsite help geen zier
Krijg altijd de melding van geen audioapperatuur aanwezig.Weet iemand een oplossing.Een pc zonder geluid is maar niks
 
pc gekuisd,videokaart eruit ontstofd en teruggezet.Audioapparaat weg.Inboard op asus a8v motherboard.Al verschillende keren terug te proberen te installeren zonder resultaat.Zelfs drivers van de fabrikantsite help geen zier
Krijg altijd de melding van geen audioapperatuur aanwezig.Weet iemand een oplossing.Een pc zonder geluid is maar niks

Zeker van dat er geen "pinnetje" beschadigd is bij het terugplaatsen.
 
audio

audio

ik denk dat je een driver moet gaan halen van uw moederbord
van asus

alvast bedankt voor de tip Dat heb ik gedaan maar het probleem blijft zich voordoen.In configuratiescherm is nog wat achter gebleven van de vorige installatie maar kan dit niet verwijderen of aanpassen wegens de meding "onherstelbare fout " en weet niet hoe ik verder moet.
 
als het niet anders kan een andere geluidskaart steken die dan niet on board is en kijken of je on board ook in je bios is uitgeschakeld zodat je nieuwe kaart kan werken.Een simpel geluidskaartje kost nu geen 10€ en kan je toch weer geluid mee hebben op je pc. Als je geen gamer bent natuurlijk want dan zal een 4 port soundcard van bvb tybotech niet voldoende zijn ;)
 
Iets tegen een geluidskaartje van typbotech luckse? Ben ook ne gamer en heb zo'n geluidskaart en heb er geen klachten van
nee ben er zelfs voorstander van maar ik heb een over een simpel geluidskaartje niet met een koeling op met 256 of 512 mb die de gamers meestal gebruiken denk niet dat jouw kaart zo een gewoon kaartje is zal ook wel een iets uitgebreider versie ervan zijn. ik gebruik niet alleen geluidskaarten van tybotech ook case om extern HDD te maken ;)
 
nee ben er zelfs voorstander van maar ik heb een over een simpel geluidskaartje niet met een koeling op met 256 of 512 mb die de gamers meestal gebruiken denk niet dat jouw kaart zo een gewoon kaartje is zal ook wel een iets uitgebreider versie ervan zijn. ik gebruik niet alleen geluidskaarten van tybotech ook case om extern HDD te maken

kan het zijn dat je vga card bedoelt of bestaat er geluidskaarten met 256mb ?? dat wist ik anders niet....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan