Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste PC-vrienden,

Afgelopen zondag was ik het véél te traag opstarten van wijn win8.1 meer dan zat (er ontbrak een .dll bestandje) en deed ik een recovery

Zo ver zo goed, maar s'anderendaags zag ik dat er geen updates waren binnengehaald (normaal zo'n 50 of meer) maar kreeg bij het opstarten wel een melding met gele tekst dat er belankrijke updates beschikbaar waren.
Nochtans had ik na installatie in het config-scherm bij "updates" ingesteld op automatisch.

Toen ik de updates wou installeren zag ik dat hij ingesteld stond op "naar updates zoeken en mij laten bepalen....enz). Raar.... :vraagteken:(x)
Ik heb dus terug op automatisch gezet (zoals het hoort).

s'anderendaags idem dito....terug op automatisch gezet en later op de dag (nadat ik laptop volledig had uitgezet en na enkele uren terug opgezet) wéér van hetzelfde...... en terug ingesteld op automatisch !!-m--m-

Deze cyclus heeft zich nu al een keer of 7 herhaald. ;!:nee:-m-

Weet iemand een oplossing hiervoor ??? :applaus:

Alvast mijn dank
 
heb jij je gereserveerd voor de Windows 10
indien zo dan worden deze updates inderdaad niet meer automatisch geinstalleerd en dien je op " alle beschikbare updates weergeven " te klikken ...
vervolgens dien je dan nog te bevestigen dat ze moeten geinstalleerd worden ...
 
Qtex, ik heb daarnet eens gechecked op de laptop van mijn vrouw, die ook win8.1 heeft en evenzo gereserveerd voor win10.

Bij haar staan de updates nog op automatisch. Ook het windows logo rechts beneden staat er bij haar nog, wat bij mij ook niet teruggekomen is. Ik heb de reservatie van mijn vrouw zelf gedaan, dus ik ben zeker dat ze gereserveerd heeft.
 
het Windows 10 logo krijg ik ook niet weg ...
indien ik nu eerst de bepaalde update zou verbergen wellicht dan wel maar mij stoort dit logo niet ...
hier staan de update instellingen ook op " updates automatisch installeren ( aanbevolen ) " maar dan nog dien ik dus op op " alle beschikbare updates weergeven " te klikken ...om daarna nogmaals een bevestiging te doen ...waarbij je de keuze heb enkel die aan te vinken welke jij wilt installeren .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan