Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond ,

Erwtje69 hier met een vraagje over het al iets oudere office 2000 pakket.

Ik vroeg mij af of de functie autoaanvullen ook beschikbaar is of was vanaf office 2000 ?
U weet wel ,wanneer je een slechts enkel letters van een contactpersoon intypt in een email,dan worden er al metteen verschillende suggesties nl, het volledige emailadres en of namen van de deels ingetypte contactpersonen getoond.
En als deze functie dan wel degelijk bestaat in deze al iets oudere maar nog steeds prefect werkende office 2000,hoe of waar kan je dat dan inschakelen,aub??

Graag een antwoordje terug ,aub?

Mvg.Erwtje69

[OPLOSSING] Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erwtje@telenet. Bekijk bericht
Goedeavond Antwanneke,

Ik heb naar beide bestanden gezocht en enkel Outlook.NK2 gevonden.
Outlook .NK2.Old vindt ik echter niet.
dat je geen old hebt is niet erg. maar dat bestand is wel hetgene waar alle suggesties in staan die je al eens hebt getypt ( de laatste 1000 toch). ze moeten dus zelfs niet in je contacten voorkomen.

als dat bestand dus op de juiste lokatie staat moet je autocomplete werken

HIER staat een filmpje hoe je ook nog eens kan nakijken of de suggesties wel aan staan in je outlook. [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vrees dat het vanaf 2002 is. heb even één en ander opgezocht om errond te werken, maar geen resultaat. je zou eens in deze map moeten zoeken:

%APPDATA%\Microsoft\Outlook

naar de volgende bestanden: Outlook.NK2 en Outlook.NK2.Old

als die niet bestaan is het zeker dat jou versie dit niet ondersteunt.
 
Goedeavond Antwanneke,

Ik heb naar beide bestanden gezocht en enkel Outlook.NK2 gevonden.
Outlook .NK2.Old vindt ik echter niet.

dat je geen old hebt is niet erg. maar dat bestand is wel hetgene waar alle suggesties in staan die je al eens hebt getypt ( de laatste 1000 toch). ze moeten dus zelfs niet in je contacten voorkomen.

als dat bestand dus op de juiste lokatie staat moet je autocomplete werken ;)

HIER staat een filmpje hoe je ook nog eens kan nakijken of de suggesties wel aan staan in je outlook.
 
Laatst bewerkt:
Dank u wel ,Antwanneke voor die duidelijke uiteenzetting mbv. het you tube filmpke.

Het is mij dan nog gelukt ook !!

knap werk als je 't mij vraagt.

Nogmaals hartelijk dank vanwege Erwtje@telenet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan