Avast 5 en Firefox 3.6 werken wel goed samen nu,hier de oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onlangs had ik een conflict metr avast 5 en de nieuwe Firefox 3.6.Heb dan AVG genomen en alles werkte weer goed.Tot ik dit weekens samen zat met vrienden en er iemand een tip gaf.Tijdens de installatie van Avast 5 moet je tijdens aanvang van de Avast installatie dan ook kiezen voor een aangepaste ('Custom') installatie om te kunnen kiezen in wat je wel of niet wil laten installeren.Tijdens een Avast installatie Web Shield niet laten installeren wil meestal wel helpen om ongemakken met browsers te voorkomen.
(En als je al een firewall in gebruik hebt, ook niet het Network Shield laten installeren, scheelt ook weer ongemakken.) Dus gewoon Web Shield en Network Shield uitvinken.Dan draait ales super met Avast 5:duimop:
 
Onlangs had ik een conflict metr avast 5 en de nieuwe Firefox 3.6.Heb dan AVG genomen en alles werkte weer goed.Tot ik dit weekens samen zat met vrienden en er iemand een tip gaf.Tijdens de installatie van Avast 5 moet je tijdens aanvang van de Avast installatie dan ook kiezen voor een aangepaste ('Custom') installatie om te kunnen kiezen in wat je wel of niet wil laten installeren.Tijdens een Avast installatie Web Shield niet laten installeren wil meestal wel helpen om ongemakken met browsers te voorkomen.
(En als je al een firewall in gebruik hebt, ook niet het Network Shield laten installeren, scheelt ook weer ongemakken.) Dus gewoon Web Shield en Network Shield uitvinken.
Dan draait ales super met Avast 5:duimop:

En dat kun je na de volledige installatie met een paar muisklikken in of uitschakelen, tijdelijk of definitief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan