Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Ben ne keer avast free aan het uitproberen maar telkens ik mijn pc scan en hij een virus gevonden heeft vraagt hij wat te doen (verwijderen,herstellen enz.).Daar heb ik geen probleem mee maar wel met het probleem dat hij niet wil verder scannen tot er wat aangevinkt is.Ben niet van plan als ik mijn pc aan het scannen ben er de ganse tijd bij te blijven om als hij een virus gevonden heeft dit aan te vinken om dan weer verder te kunnen scannen.Is dit zo bij avast of kan men dit ergens instellen
 
had vroeger ook die avast en ja inderdaad er staat me iets van voor dat je zo iets moest doen ik persoonlijk gebruik nu al meer dan een jaar avg free en eerlijk gezegd alle dagen gratis up-dates en werkt perfect
 
had vroeger ook die avast en ja inderdaad er staat me iets van voor dat je zo iets moest doen ik persoonlijk gebruik nu al meer dan een jaar avg free en eerlijk gezegd alle dagen gratis up-dates en werkt perfect
Voordeel van avast is dat het nederlands is.
 
Is het nu werkelijk zo dat men eerst iets moet aanvinken vooraleer hij verder scant of is dit in te stellen (zoals bij meeste av) dat hij betsand verwijderd of in quarantaine plaats of iets dergelijks
 
ik weet niet wat ik van dit moet denken
gisteren de 11é komt er een popup mededeling
dat ik een infectie heb van een worm
en dat ik het in de kluis moet steken
ik ga eens in de logboek bekijken is er al een melding in het logboek de 6é van februari
maar ik heb daar geen popup van gekregen
wanneer het in het systeem is geraakt wel de 11é

picture.php


moet ge dan iedere keer in de logboek gaan kijken ?

ik heb nu wel avast al een paar jaar op mijn pc staan zonder problemen
 
Laatst bewerkt:
maar wel met het probleem dat hij niet wil verder scannen tot er wat aangevinkt is.

Avira AntiVir doet net hetzelfde. Deze blijft ook wachten totdat er een beslissing is genomen.

Deze nacht Avira getest. 500 Gb laten scannen. 8 uur later: 3,3% gedaan.
Avira had een quarantainebestand van Nod32 gevonden.
 
antivir werkt ook prima
Deze ken ik ook.Naar het schijnt een zeer goeie maar nadeel is dat hij geen e-mail scant.Hij blokkeert ze wel als je vb. een bijlage opent maar hij scant ze niet bij het binnenkomen wat voor mij toch wel noodzakelijk is.Avg lijkt me dan de beste optie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan