avast internet security 0.7.1474 browser bescherming

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Sinds een drietal weken gebruik ik avast internet security0.7.1474.


Bij een test: van de browser bescherming wanneer ik die aanzet en dan men ie explorer9 aanzet kan ik die niet meer openen en krijg ik het volgende scherm:

Knipse 1l.jpg

.Dit scherm komt steeds terug.

Wanneer ik men pc heropstart en naar de explorer9 ga; krijg ik een leeg venster van de explorer.
Maar als ik de browser bescherming dan uitzet in de avast instellingen krijg ik het volgende scherm:

Knipsel.jpg.
Wil ik de explorer weer normaal gebruiken ;moet ik browser bescherming uitzetten en de pc herstarten en alles werkt weer normaal.
Heb reeds op avast forum gezocht maar geen uitleg gekregen :dus steun noga bollen.Is hier een uitleg voor!!!!!

Hartelijk dank frans1
 
Hallo
De plugins zijn geinstalleerd dat staat er toch .
Heb gekeken in program files en vind daar wel webrep voor chrome ,safari en opera maar van ie explorer9 vind ik niets.
Ik heb gezocht in de program file's x86 een plugin gevonden:nppdf32.dll.
Moeten volgens u nog andere geinstalleerd worden en waar vind ik die.
Heb reeds gezocht maar vind niets.
Dank u
 
nppdf32.dll is een plugin voor adobe die nodig is voor de firefox web browser
klikt eens verder bij de knop " expert instellingen " daarom dat er staat dat deze geinstalleerd zijn kunnen ze wellicht ook uit staan !
ik zelf gebruik de avast niet dus moet ik ook maar via het net info opzoeken ..!
 
ik ben naar de avast support forum geweest ..
daar werd dus hetzelfde probleem voorgelegd...
de oplossing die er door een moderator werd aangeboden was : om een herstel te doen van de huidige avast zonder deze te verwijderen !
doe daarom het volgende ..
-open je Configuratiescherm .
-ga naar Programma's en onderdelen
-klik op een programma verwijderen
-dubbel klik "avast"
- klik op "reparatie".

bron
 
Hallo
Ik heb alles uitgevoerd;dit werkte maar het probleem is er niet mij opgelost.
Nog steeds het zelfde doet zich voor :zie eerste mail.
Toch bedankt.
Heb ook enkel dagen op avast forum gevraagd maar geen antwoord gekregen.
Alle andere instellingen werken prefect.
Groetjes frans1
 
je kan natuurlijk ook eens de avast volledig verwijderen ...
zorg dan wel dat de interne bescherming uit staat , anders laat avast zich niet verwijderen ...
of je gebruik het avast verwijder tool (zie hier onder )

  1. Download aswclear.exe op uw computer
  2. Start Windows in Veilige Modus
  3. Open (voer uit) het deinstalleer-hulpprogramma
  4. Klik REMOVE
  5. Herstart uw computer

na deze herstart installeer je avast terug ( dus zorg eerst dat je de setup.exe file op geslagen heb op je buro blad..)
betreft het hier om de avast free of eerder om het volwaardige pakket ...

 
Ik ga het morgen eens proberen;veilige modus gaat dat via msconfig.
De nieuwe instalatie gebeurt toch niet in veilige modus.
Het gaat hier over een volwaardig paket;heb het vooreen periode van drie jaar.
dank u
 
ja via msconfig kun je aanvinken om op te starten in de veilige modus ...
is dan de avast verwijderd ...zet je dit vinkje weer uit...en herstart je de pc ..
na de herstart , start deze dan weer gewoon op .

Bekijk bijlage 10160
 
welk tool gebruik je om een print screen te maken ...
ik heb eerder ook het vermoeden dat dit te maken heeft met de sandbox van avast .
 
Met knipprogramma van windows.Wanneer ik browser bescherming inschakel word die automatisch in sandbox uitgevoerd.
 
de sandbox kun je uitschakelen vermoed ik ...de rode omkadering komt dan van je sandbox !!
 
Hallo qtex
Ik heb vandaag google chroom geinstalleerd;en nu werkt de browser bescherming optimaal en is er ook een rode omkadering.
Je eerste melding van plugins installeren daar zit wel wat in;want na instalatie van chroom moest de plugins installeren.
Die waren wel automatisch door avast op mijn pc geplaatst.Mijn mening :de plugins van ie explorer staan niet in de map webrep.
In webrep staan alleen chroom opera en safari.Alhoewel dat in browser bescherming staat dat ze geinstalleerd zijn.
Waar zou ik die plugins kunnen vinden???Heb reeds gezocht op google maar vindt niets concreet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
normaal gezien zouden deze vanzelf moeten opgehaald worden , ik zie nergens de mogelijkheid om in de IE browser een optie aan te zetten om deze plugin op te halen ..
daarom ook dat ik je voorstelde om de Avast opnieuw te installeren .

in het print screen dat hier eerder door mij werd geplaatst heb je ook een optie om de expert instellingen aan te zetten om zodoende de plugins te configureren ...
heb je deze optie al eens nagezien ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan