Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Beste,
Heb de betalende versie van AVG Anti-Virus 9.0(1computer/1jaar) aangeschaft. Bij het installeren ontvang ik op het einde vd installatie de mededeling dat de registry het invoeren van de sleutel weigert.
Alles geprobeert zonder resultaat.Heeft iemand de zelfde ervaring en een oplossing? AVG service stuurt gewoon een document met algemeenheden toe waarmee je niets kan aanvngen. Dank bij voorbaat voor hulp.
Jos
 
IK heb avg 9 van mijn pc verwijderd en" panda cloud antivirus"( www.cloudantivirus.com/nl ) erop gezet,is naar het schijnt beter omdat het de pc niet belast,en volledig gratis.
grt_jes

ik gebruik ook gratis AV, maar vermits er hier betaald is zou ik ook proberen dit te activeren. centen zijn toch uit gegeven. de tip van ivan is een goede. register moet schoon zijn, en temp files kunnen hier ook problemen geven
 
mijn pc heb ik redelijk recent "opgekuist" en van Vista naar Windows 7 opgewaardeerd, schijf gedefragmenteerd en met ccleaner van alle ballast bevrijd. Waardeer jullie hints maar ik denk niet dat daar de oorzaak ligt.
Ik wacht nog op de persoon die hetzelfde heeft voorgehad en een oplossing weet. Toch al bedankt voor de reacties.
 
Ik gebruik het niet hoor, maar ik heb we al 2x ellende gehad door upgrade naar windows 7.
Het register sluipen fouten in, mappen verdwijnen naar windows.old ipv ze over te nemen.
Ik denk dat een deel van de nodige regkey in win.old zitten.
Beter is een zuivere installatie te doen, dan ga je alles perfect kunnen installeren.
 
heb jullie wat voorgelogen! de pc waarmee ik problemen heb is een xp pc, mijn windows 7 is een tweede pc en daar werkt alles naar behoren.
Zal het bestand avgwdsvc.exe eens opzoeken en kijken of daar iets in te stellen valt.Al bedankt voor de moeite.
Jos
 
heb jullie wat voorgelogen! de pc waarmee ik problemen heb is een xp pc, mijn windows 7 is een tweede pc en daar werkt alles naar behoren.
Zal het bestand avgwdsvc.exe eens opzoeken en kijken of daar iets in te stellen valt.Al bedankt voor de moeite.
Jos

Bedankt voor de rechtzetting alvast.
Laat nog even weten hoe het verder gaat, eventueel met een kleine beschrijving opnieuw, dan zijn we weer allemaal mee met wat er gebeurt.
We horen het wel.
 
goeie vraag, ik heb gisteren van de klantendienst (in de V.S ?) een oplossing gekregen in de vorm van een batchbestand dat ik moest draaien, dan weer opstarten en avg terug installeren, de betaalde key intikken en...klaar was kees! Iedereen bedankt voor de poging om me te helpen. Ik vermoed dat het een bekend installatie probleem van AVG zelf is.
 
Kan je die batch eens uploaden op het forum, ik ben wel benieuwd naar wat er in staat.
Je kan er in via rechtsklikje/bewerken (edit in het Engels)
Op deze manier opent het in kladblok.
Copieer eens de text die je vind als upload niet werkt.
 
Geen reactie meer van poster,zijn probleem is opgelost en dat is genoeg voor hem,wij hebben het niet opgelost dus hoeven we ook de oplossing niet te kennen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan