Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vaneerdewegh

Steunend lid
Vip Lid
beste
ik heb een betaalde versie van AVG antivirus op mijn pc en het abonnement loopt vandaag af. ik wilde het wel verlengen maar dat kost 52€ of daaromtrent. en dat vind ik te veel. er is ook een gratis versie en toen ik die wilde downloaden zag ik dat je de betaalde ook gratis kunt downloaden via (?) trialpay: je zou dan iets bestellen en niet betalen. maar ik bestel iets en moet dan toch betalen. wat een gedoe! hebben jullie ervaring met dit soort praktijken? of ook: welk anti-virusprogramma raden jullie aan (mag wat kosten maar 50€ vind ik erover)? ik meen te weten dat jullie een eigen anti-virusprogramma hebben.
help me, please!
groeten
jeff vaneerdewegh
essen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Trial pay : je koopt een ander produkt, kan Centerparcs zijn ( een week-end), 'n duur parfum voor moeder de vrouw, DAN krijg je het antivirus prog één jaar gratis! (volgens de uitgevers).
Er bestaat ook een AVG v.9 gratis, zonder aankoop van produkten zoals cola, scheerzeep, .... .Heel de santeboetiek verwijderen en de gratis versie installerren, zit wel een beetje verborgen!
grtz wivy
 
Trial pay : je koopt een ander produkt, kan Centerparcs zijn ( een week-end), 'n duur parfum voor moeder de vrouw, DAN krijg je het antivirus prog één jaar gratis! (volgens de uitgevers).
Er bestaat ook een AVG v.9 gratis, zonder aankoop van produkten zoals cola, scheerzeep, .... .Heel de santeboetiek verwijderen en de gratis versie installerren, zit wel een beetje verborgen!
grtz wivy

Het staat wel op de site van AVG, 't is een beetje zoekwerk om de gratis versie te vinden!

Handiger is van deze site downloaden en updaten!

mvg.wivy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan