Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag,
Ik heb hier al wat rondgekeken maaar niet gevonden wat ik zocht. Nog een beetje onwennig zeker ?
Waar kan ik de AVGREMOVER vinden ? Ik heb vroeger AVG op mijn pc gehad, maar gebruik nu een andere antivirus. Maar er blijven nog steeds stukjes van AVG zitten. Ik merk dat aan de inkomende mails waar bij staat... gecheckt door AVG. Toch niet normaal he. En de twee antivirussen vechten precies met elkaar en alzo werkt mijn pc niet zo goed;Daarom wou ik eens proberen met de AVGREMOVER. Of kent U soms een andere oplossing?
Guyke100
 
Is het niet normaal dat je het bericht van AVG krijgt bij BINNEN komende berichten? Dat betekent volgens mij dat degene die u het bericht heeft gestuurd; AVG als antivirus gebruikt. Of vergis ik mij ????
 
Nog even ter verduidelijking.
Ik gebruik zelf geen Avg, ik maak gebruik van Avast.
Daarenboven kan elke gebruiker van AVG (en avast) bepalen dat, bij het versturen van een bericht het bewuste berichtje (gekontroleerd door AVG) niet wordt meegestuurd. Nu vind ik het als ontvanger van een berichtje juist geruststellend dat het 'kontrole' berichtje toegevoegd is. Het bewijst alleszins dat de verzender van het bericht toch een bepaalde vorm van beveiliging geniet. Sommige gebruikers vinden het juist heel vervelend.....
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat PCTUTS dit soort aanhangsels (kontrole berichtjes) tegen houdt. Zelfs al zou ik dus een 'Avast kontrole berichtje' meesturen, zal u dat toch niet zien.

Mvg
 
Mails worden niet verstuurd van uit je eigen provider maar van uit de server zelf daarom geen melding, Persoonlijk gebruik ik ook avg en ook melding in mail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan