back up maken

V

Verwijderd lid 9940

Gast
:bravo::bravo::bravo:Iedereen die me geholpen heeft hartelijk dank voor jullie ondersteunen. Geweldsig zoals ik weer geholpen ben door jullie allemaal. Wat het maken van back ups betreft ben ik er helemaal uit. Oorzaak was dat ik teveel back ups overal van had gemaakt maar vooral toen ik ze op cd wilde zetten dat ik niet door durfde klikken in de back ups. Als doorsnee gebruiker wis ik niet wat er na elke klik zou gaan gebeuren en als ik al doorklikte kwam ik icoontjes tegen die ik niet begreep. Oorzaak daarvan is dat ik denk ik nog te onvoldoende kennis heb van dit soort zaken, MAAR DAT IS DOOR JULLIE DESKUNDIGE ONDERSTEUNING [/U]OPGELOST. Ik kreeg van diverse mensen informatie en dat alles bij elkaar heeft mijn kennis weer wat vergroot waardoor mijn probleem met maken van back ups is opgelost.(y)

Nogmaals alleemaal heel erg bedankt.
 
Ik gebruik acronis voor backup van het hele systeem, deze van windows vind ik ook niet echt gemakkelijk.
Maar het is vaak gewoon een kwestie van toch maar even te klikken en zien wat er gebeurd.
Zo los ik altijd problemen op.
Voor mij is het natuurlijk makkelijk praten, ik heb daar een testpctje voor, kan geen kwaad om daarmee eens te foefelen.
Bedankt crimpak, zo heb ik ook weer iets bij geleerd zie.
Ik ga toch eens die backup proberen.
Ik wist zelfs niet dat deze in de home premium aanwezig was.
Ik gebruik meest de ultimate, voor als daar over vragen worden gesteld natuurlijk.
Dan gaat het met de home niet he.
Deze mogen we al weer sluiten zie.
 
Hoi Neeltjetweety, kan ik er even trots op zijn dat ik iets nieuws heb weten te vertellen als simpele gebruiker pc !!!! Maar je hebt gelijk. Ik heb geen oefen pc dus als ik 1 klik te ver ga dan kan mijn hele systeem overhoop liggen en vandaar ook die angst die ik heb. Dan vraag ik het liever maar eerst aan deskundigen als jullie zijn. Bovendien ik kan me aardig redden in het Engels maar de Engelse pc taal is toch weer even wat anders. Vaak kom ik dus ook nog termen tegen (net als in WinRar) waar ik niets van snap en dan moet ik elk woordje weer in een vertaalsite gaan bekijken en ik heb ook daar gemerkt dat die niet altijd goed in staat zijn om de juiste term in het Nederlands te geven, ook weer omdat het vaak specifieke pc taal is. Maar goed al proberende en met ruime ondersteuning van jullie komen we er wel weer uit. Alsnog bedankt voor je tips die erg nuttig waren want ik heb de afgelopen dagen weer veel van jullie geleerd.
groetjes
Aloys
Crimpak
 
Terug
Bovenaan Onderaan